Testet for H1N1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Heidi.

Så kom turen til vores hjem.. Først blev Frederikke syg i fredags, rigtig dårlig høj feber og hun har i forvejen astma, så den er meget slem. Så blev jeg syg, ondt i hele kroppen feber og bare dårlig. Samme dag om aftenen blev Phillipa syg, også høj feber omkring de 40. Da sitiationen ikke rigtig blev bedre kontaktede vi lægen, og Frederikke er den der er mest dårlig, og det er jo selvfølgelig på grund af hendes astma. Lægen valgte at pode os for H1N1, så nu venter vi spændt på svar. Samtidig har Frederikke også udviklet lungebetændelse som jo er karakteristisk for H1N1.

Syntes der er lidt underligt at det måske er det vi fejler..

KH Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Smølf

Uh... Heidi. Jeg føler med jer! Man bliver så bekymret! Så er influenzaen også nået til vestegnen. Håber at hun snart får det bedre. Min mor ligger med den nu, men er efter 2 dage med høj feber i bedring.

Vi er mere eller mindre gået i isolation herhjemme. Vi skal rejse to uger til Thailand på lørdag og vi skal bare ikke smittes inden! Så Sebastian er hjemme fra børnehave i de her dage.

Sebastian skal vaccineres idag og så håber jeg ikke at han bliver alt for medtaget af bivirkninger! Men med hans skrøbelige immunforsvar er det nok det bedste.

God bedring til jer allesammen!

Neta

Anmeld

12. november 2009

Diana...

Ej hvor træls i er syge god bedring til jer alle. Heldigvis er den jo slet ikke så slem så de giver udtryk for. 

Den er os kommet til lille engesvang men dem vi kender der han den har det nu fint nok og bedre end når de har haft den alm influenzaen. Men selvfølgelig har de det dårligt

Håber i snart alle bliver raske igen der ikke noget være end sygdom. 

Tanker til jer.

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Puha så kommer den lidt for tæt på jer for jer.

Håber ikke det er den, selvom det godt nok lyder som det, jeg blev selv vaccineret i tirsdags fordi jeg har dårlige lunger.

Håber lægen vender tilbage med et glad svar så i kan slappe lidt af, og god bedring til jer alle

Anmeld

30. november 2009

Bondepigen

Hvordan gik det? Var det H1N1? Og hvordan I det nu? Min datter har jo osse astma, så er jo selvfølgelig meget interesseret i at høre specielt hvordan Frederikke har det nu?

Håber I alle er friske igen!!!

Anmeld

1. december 2009

Heidi.

bondepigen skriver:

Hvordan gik det? Var det H1N1? Og hvordan I det nu? Min datter har jo osse astma, så er jo selvfølgelig meget interesseret i at høre specielt hvordan Frederikke har det nu?

Håber I alle er friske igen!!!

Hej med dig..

Det var ikke H1N1 hun havde.. Men en influenza der faktisk var værre.. Men hun er rask nu

Jeg er dog ikke nervøs fod om hun får den..

Kh Heidi.

Anmeld

1. december 2009

Bondepigen

Heidi-Godsk skriver:

Hej med dig..

Det var ikke H1N1 hun havde.. Men en influenza der faktisk var værre.. Men hun er rask nu

Jeg er dog ikke nervøs fod om hun får den..

Kh Heidi.

Nårh det var godt. ...Altså at både hun og I er friske igen. Måske skal jeg heller ikke frygte den så meget så..

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Heidi-Godsk skriver:

Så kom turen til vores hjem.. Først blev Frederikke syg i fredags, rigtig dårlig høj feber og hun har i forvejen astma, så den er meget slem. Så blev jeg syg, ondt i hele kroppen feber og bare dårlig. Samme dag om aftenen blev Phillipa syg, også høj feber omkring de 40. Da sitiationen ikke rigtig blev bedre kontaktede vi lægen, og Frederikke er den der er mest dårlig, og det er jo selvfølgelig på grund af hendes astma. Lægen valgte at pode os for H1N1, så nu venter vi spændt på svar. Samtidig har Frederikke også udviklet lungebetændelse som jo er karakteristisk for H1N1.

KH Heidi

Vi alle 3 her, har lagt med det, men ikke så slemt igen... Man skal være rigtig heldig, hvis man slipper for udenom influenzaen...

Vi har en del vi kender, som ligger med det nu...

Anmeld

1. december 2009

Cris

Heidi-Godsk skriver:

KH Heidi

Nej nej nej! Influenza, astma, lungebetændelse... Åh så en dårlig december måned og man fryger det værste for de små. Og så en kaos hos jer, helt sikkert, for man kan ikke rigtigt lave noget, når alle er syge men especielt når mor er syg så er det slemt. God bedring til jer snart, det ønsker jeg mig virkeligt for jer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.