Bil problem: duggede ruder ;-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.198 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2009

wamse

Jeg har problemer med at ruderne i bilen dugger hele tiden mens jeg kører, ikke kun til bilen er varmet op, det fortsætter lige så længe jeg er ude at køre. Det betyder at jeg skal rulle vinduerne ned hele tiden mens jeg kører, hvilket er pænt træl.

Så kære alt-vidende kvinder + enkelte mænd, findes der ikke noget man kan sprøjte på vinduerne, så de ikke dugger sådan?

Jeg kan ikke se/mærke nogle steder. hvor bilen skulle være fugtig, så ved ikke hvorfor bilen gør som den gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Jeamou

Har du vådt hår, når du kører?

Anmeld

12. november 2009

Joan ( Smallie )

Mit bud er at dit varme apperat er utæt.

Man kan få noget der hedder anti dug men tror ikke det er nok i det her tilfælde.

Ved ikke om du selv kan eller kender nogen der kan hjælpe dig med at få kigget efter om det er den det er galt med. For der skal skilles en del ad for det.

Hvad for en bil køre du i?

Joan

Anmeld

12. november 2009

wamse

Jeamou skriver:

Har du vådt hår, når du kører?

nej er ikke fugtig og den fortsætter også lige meget hvor længe jeg kører, og selvom det uholdbart med varmen i bilen.

Anmeld

12. november 2009

wamse

Joan ( Smallie ) skriver:

Mit bud er at dit varme apperat er utæt.

Man kan få noget der hedder anti dug men tror ikke det er nok i det her tilfælde.

Ved ikke om du selv kan eller kender nogen der kan hjælpe dig med at få kigget efter om det er den det er galt med. For der skal skilles en del ad for det.

Hvad for en bil køre du i?

Joan

Har en toyota Yaris fra 04, men den kommer ikke lige til mekaniker lige nu (læs: har ikke penge til det)

Anmeld

12. november 2009

BK

Manden siger at bilen et eller andet sted har en utæthed, som gør at den dugger.... 

Anmeld

12. november 2009

Mca<3

Har du fuld knald på blæseren og har du instillet dem mod ruderne ?

Anmeld

12. november 2009

Joan ( Smallie )

wamse skriver:

Har en toyota Yaris fra 04, men den kommer ikke lige til mekaniker lige nu (læs: har ikke penge til det)

Har du mulighed for at få den indefor at stå helst lidt varmt for så skulle den jo gerne blive tør og så skulle der gerne gå lidt inden den begynder igen.

Anmeld

12. november 2009

fnuggi

hej vi har haft samme problem med vores yaris og det var to ting gal en utæt dørliste og et vindu der ikke var lukket

prøv og tjek det

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Jeg vil også sige en utæthed.

Min den gamle bil gjorde det også, så fik jeg sådan noget silikone til lister i biler og smurte alle lister ved dørene ssoltag osv, simpelhen alt  og så forsvandt det faktisk efter det, men skulle smøre efter hver sommer da lister osv var blevet meget tørre og stive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.