Cpr nr på scanningsbilleder;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2009

jillkolsbjerg

hej alle.

Er igen vågnet ALLLLLLT for tidligt, så nu sidder jeg her og nyder morgenen ( næsten natten) i stilhed;-) Så sidder jeg og kigger på alle de skønne scanningsfoto og mavebilleder der er af alle de dejlige bebser;-) Jeg har lagt mærke til at der er mange der ikke "streger" deres cpr-nr. over når de ligger billeder herind ( jeg var selv en af dem, indtil jeg blev mindet på at det nok ikke var så smart ) Ikke at det kommer mig ved, men vil da bare lige minde folk på at der desværre findes uærlige mennesker;-) rigtig dejlig torsdag til alle;-)

knus jill 18+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

jillkolsbjerg

jillkolsbjerg skriver:

hej alle.

Er igen vågnet ALLLLLLT for tidligt, så nu sidder jeg her og nyder morgenen ( næsten natten) i stilhed;-) Så sidder jeg og kigger på alle de skønne scanningsfoto og mavebilleder der er af alle de dejlige bebser;-) Jeg har lagt mærke til at der er mange der ikke "streger" deres cpr-nr. over når de ligger billeder herind ( jeg var selv en af dem, indtil jeg blev mindet på at det nok ikke var så smart ) Ikke at det kommer mig ved, men vil da bare lige minde folk på at der desværre findes uærlige mennesker;-) rigtig dejlig torsdag til alle;-)

knus jill 18+2

ups dette hører ikke under katagorien kager...øh , sorry;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.