Den pis influenza ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Ox.

Vi holdte barnedåb i lørdags, hvor begge vores familier var tilstede, så om søndagen ligger både min ene fætter Alexander på 14 år, og min svigerfar rigtig rigtig syge, med smerter i hele kroppen ...

Nu skal de så til læge for at blive tjekket om det er den grumme H1N1 de har fået, med min fætter mener de at det er den, da han lige havde været sammen med en kammerat dagen forinden, der nu har fået det konstateret, ligesåvel som ca en 10 - 15 andre på deres skole ...

Nu er det så jeg er så bange for om min lille pige kan være smittet med det, nu vi holdte barnedåben der...
Var ikke bange til at starte med da alt det her influenza snak begyndte, men nu er dne altså bare kommet for tæt på ..

Men jeg har så også hørt rygter om, at når de bliver ammet, at de har "nok" modstand til at kunne bekæmpe den? Er der nogle af jer skønne piger derude der ved noget om helt små børn?

Min datter er nu 3 måneder ..

- Sussie - en måske lidt panisk mor  ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Mca<3

Sussie&Lilje skriver:

Vi holdte barnedåb i lørdags, hvor begge vores familier var tilstede, så om søndagen ligger både min ene fætter Alexander på 14 år, og min svigerfar rigtig rigtig syge, med smerter i hele kroppen ...

Nu skal de så til læge for at blive tjekket om det er den grumme H1N1 de har fået, med min fætter mener de at det er den, da han lige havde været sammen med en kammerat dagen forinden, der nu har fået det konstateret, ligesåvel som ca en 10 - 15 andre på deres skole ...

Nu er det så jeg er så bange for om min lille pige kan være smittet med det, nu vi holdte barnedåben der...
Var ikke bange til at starte med da alt det her influenza snak begyndte, men nu er dne altså bare kommet for tæt på ..

Men jeg har så også hørt rygter om, at når de bliver ammet, at de har "nok" modstand til at kunne bekæmpe den? Er der nogle af jer skønne piger derude der ved noget om helt små børn?

Min datter er nu 3 måneder ..

- Sussie - en måske lidt panisk mor  ...

Uha er også nervøs for min guldklump..

Mht amning så er de vist kun beskyttet mod influenzaen hvis du får den ,, Så får de anti stofferne gennem modermælken ,, Jeg ville næsten ønske jeg fik den så han er beskyttet den vej igennem

Anmeld

12. november 2009

Mira0911

Det jo næsten lige før man får den, når man står i sin egen have...

Men rigtig træls med dine familie medlemmer...

Kan sagtens forstå du er nervøs for din datter, jeg er selv pivet og nervøs for min...

Anmeld

12. november 2009

Diana...

Nope ikke nervøs her, jeg tager det stille og roligt vi kan ikke gøre så meget jo, hvis vi får den får vi den vi kan ikke gøre noget for ikke at få den. Jeg gider ikke bruge mine kræfter på at gå og være nervøs og isolere os alle sammen. Vi har det selv tæt på og selvfølgelig har de det skidt men være er det heller ikke. 

Jeg tænkte selv da vi fandt ud af der var nogen fra vores by der havet fået det og det en meget lille by, der overvejet jeg om jeg skulle vente med at sende Lucas i DP pga af den influenza han skal starte 1 december. Men den tanke skød jeg hurtigt væk igen selvfølgelig skal han i DP hvis ikke jamen så kan jeg jo ikke lave noget som helst så skal vi droppe babysalmesang gå ture en tur i supermarket hvor næsten alle går rundt og snotter osv. Den ligger jo i luften så vi kan jo intet gøre. 

Så ikke bange her men håber vi slipper lige som vi håber og slippe for ganske alm. vinterforkølelse. 

Kram Diana der håber din datter os slipper

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

Jeg var lige ved lægen for at høre lidt om H1N1 i dag og jeg spurgte om jeg skulle være bange for at min datter (på næsten 5mdr) fik det og min læge sagde at hun godt kunne få det men at det var mildt når børn fik det. Hun ville få feber og være træt men ellers ikke være så voldssomt. Så sagde hun at jeg skulle lade være med at tage hende steder med hen hvor der var mange mennesker som f.eks Bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.