Jeg synes, nu at fem år er lang tid at vente, hvis du allerede nu har det sådan. at du gerne vil have en mere. Hvorfor vil I vente til efter din uddannelse, er det af økonomiske årsager? Grunden til jeg spørger, er at jeg selv er under uddannelse, og hele tiden har planlagt at skulle have børn, mens jeg læste. Men jeg kan godt forestille mig, at økonomien vil være rimelig presset, når man i forvejen har to små tvillinger, som man gerne vil give alt, hvad de ønsker sig.
Hvorfor overvejer du en abort, hvis du skulle være gravid? Det lyder jo som om, du gerne vil have en lille, og med hensyn til økonomi og tid til studier mv. jeg er jeg sikker på, at du nok ville skulle klare det. Jeg er ikke modstander af abort, jeg synes bare, at man skal have gjort sig helt klar over, hvad det er man vil, så man ikke kommer til at fortryde det resten af livet, og dybest set lyder det som om, at det er noget du ville fortryde meget. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men det lyder bare sådan. Det er noget, du virkelig skal tage op til overvejelse.
Anmeld