Trendsales, hjæp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Mumto3

Er der nogen der der er garvede trendsales handlere?

Jeg er selv relativ ny derinde, og nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre.

Jeg har en annonce hvor jeg sælger et sæt bestående af tre dele (hue, vanter og futter). Jeg sælger både samlet eller enkeltvis.

Nu er der en der måske gerne vil have hue og vanter, men der er en anden der har budt på vanterne.

Hvad gør jeg så??? Normalt ville jeg sætte luk på og se hvem der bød højest, men hvordan sammenligner man priserne, hvis den ene byder på en ting og den anden byder på to ting?  Jeg vil jo gerne være fair overfor køber. Derfor spørger jeg lige jer til råds først. Hvad skal jeg gøre nu???

Derudover skal jeg lige høre om I har prøvet at køber ikke svarer jer. Jeg har solgt en bluse, og inden jeg sendte den skrev jeg to gange til køber (angående forsendes og pris-mærke), men jeg hørte intet fra hende. Til sidst sendte jeg blusen, for jeg ville ikke blive ved med at have den liggende. (Det er 3 eller 4 dage jeg har haft den liggende). Nu har hun vurderet mig, men hun har ikke svaret på mine mails. Det synes jeg er lidt mærkeligt.

Nå, lad mig høre om jeres erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Misjelle

Hvis der er blevet budt samlet først, ville jeg sætte luk på og sige til den køber der byder enkeltvis at de desværre er i bud, men at hun/han er velkommen til at byde på det samlet.

Det med at køber ikke svarer har jeg ikke prøvet, men har heller aldrig mailet med dem jeg har handlet med udover ts beskederne under handlen.

Håber du finder ud af det

Anmeld

12. november 2009

Mumto3

Tak for svar! Jeg har nu svaret  på min annonce.

Sjovt at du aldrig bruger folks email-adresse. Det gør jeg altid, men jeg er også ny derinde, og ved ikke hvordan 'man' gør.

Anmeld

12. november 2009

LMM

Mumto3 skriver:

Er der nogen der der er garvede trendsales handlere?

Jeg er selv relativ ny derinde, og nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre.

Jeg har en annonce hvor jeg sælger et sæt bestående af tre dele (hue, vanter og futter). Jeg sælger både samlet eller enkeltvis.

Nu er der en der måske gerne vil have hue og vanter, men der er en anden der har budt på vanterne.

Hvad gør jeg så??? Normalt ville jeg sætte luk på og se hvem der bød højest, men hvordan sammenligner man priserne, hvis den ene byder på en ting og den anden byder på to ting?  Jeg vil jo gerne være fair overfor køber. Derfor spørger jeg lige jer til råds først. Hvad skal jeg gøre nu???

Derudover skal jeg lige høre om I har prøvet at køber ikke svarer jer. Jeg har solgt en bluse, og inden jeg sendte den skrev jeg to gange til køber (angående forsendes og pris-mærke), men jeg hørte intet fra hende. Til sidst sendte jeg blusen, for jeg ville ikke blive ved med at have den liggende. (Det er 3 eller 4 dage jeg har haft den liggende). Nu har hun vurderet mig, men hun har ikke svaret på mine mails. Det synes jeg er lidt mærkeligt.

Nå, lad mig høre om jeres erfaringer!

Hej.

Jeg har brugt trendsales meget... først vil jeg lige starte med det sæt du har til salg. Du kan altid skrive at du lader annoncen stå til en bestemt dato og den der byder højest kan købe varen..

Du kan også skrive at hvis en af dem vil handle hurtigt, til en pris du giver skal de slå til nu!! (det plejer at virke, så får man varen solgt hurtigt til den pris man selv ønsker)

Hvis du har sagt ja til en, synes jeg at du skal handle, da det er mest fair!!

Husk det er dig der bestemmer prisen! mange af dem der er på trendsales bruger det meget og er gode til at få prisen ned!!

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg brugte også TS meget engang... men har haft SÅ MANGE dårlige oplevelser derinde at jeg nu har droppet det. Pletter på tøjet, sælgere der ikke svare efter de har sendt en vildt dårlig varer der ikke levede op til det beskrevne osv osv. Jeg havde på et tidspunkt 6 sager liggende hos support og så gav jeg sgu op... jeg bliver nemlig så gal at mit temperement slet ikke kan tage når folk snyder så vandet driver af dem. Bla. en der blev ved med at bilde mig ind at hun havde sendt mig Killah jeans til 400 kr men ak fik dem aldrig og aldrig penge tilbage.. så næh tak!!! jeg er stået af.. - undskyld det var lige en sidebemærkning af trådens emne... håber det er ok..

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.