En note fra den virkelig verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Haha bare min tanke i dag. Jeg var ved og brække mig af grin, min datter gør det hele tiden, og pr automatik kalder jeg jende sirene, og hun griner over hele hovedet... Jeg har lært min datter og sige som en prut, og synes det er mega skægt når man spørg hende: "Malou Selma, hvad siger en prut?" hvor efter hun siger det!

Det er bare ikke alle(de gamle damer) der synes det er sjovt. Helt ærligt, det er bare en prut, så længe jeg ikke lærer hende at når hun har lavet stort så er det LORT!

Smil til verden og verden smiler til dig. Det burde den i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

mariamiss6

hehe.... vær du glad for du ik ehavde min søn med i byen...

han pisker i øjeblikket rundt og siger fisse fisse fisse... og jeg ved ikke hvor det kommer fra....

Cornflakes er fiiis..... som lyder ca. nogen lunde som om han bare råber fisse.......

Så jeg er lidt forsigtig når jeg har ham med ude i øjeblikket....

Ud over det så siger han 'op i nummeren' når man skifter ham, det er altså heller ikke særligt fedt hvis der er udeforstående der hører det hehe.... det betyder i virkeligheden 'op MED numsen'

Anmeld

11. november 2009

ivfmarie

mariamiss6 skriver:

hehe.... vær du glad for du ik ehavde min søn med i byen...

han pisker i øjeblikket rundt og siger fisse fisse fisse... og jeg ved ikke hvor det kommer fra....

Cornflakes er fiiis..... som lyder ca. nogen lunde som om han bare råber fisse.......

Så jeg er lidt forsigtig når jeg har ham med ude i øjeblikket....

Ud over det så siger han 'op i nummeren' når man skifter ham, det er altså heller ikke særligt fedt hvis der er udeforstående der hører det hehe.... det betyder i virkeligheden 'op MED numsen'

argh ja.. den kunne blive opfattet på den helt forkerte måde, hva...

ha ha..

Anmeld

11. november 2009

moller84

Til Mariamiss... hihihihihi, selv om det lyder til det godt kan være lidt pinligt visse steder, så synes jeg det lyder sjovt hehe

Ja børn er jo bare skønne, og dem der kan blive stødt over ting de kommer til at sige, har nok bare ikke børn selv, eller tager måske livet lidt for alvorligt.

Glæder mig da i hvert fald til min kan sige f.eks. prut-lyd m.m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.