Hvad spiser jeg som går i mælken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Isabeau

Hej.

Min datter har haft hård mave i nogle dage - prøver nu Lactulose. Hun får også Mylicon for hendes kolik.

Jeg ammer udelukkende, så syns´ det er underligt, hun døjer? Lægen mente det var noget, jeg spiste, men hvad? Jeg drikker højst 3 kopper kaffe om dagen - har skåret MEGET ned på det, stoppede med at ryge, da jeg fandt ud af, jeg var gravid, spiser ikke stærk mad - har aldrig gjort, elsker grøntsager, som jeg spiser mange af til aftensmad, lidt frugt i løbet af dagen, groft brød helst...

Det eneste, jeg kan komme i tanke om er mine Miranda-sodavand og/eller mine nødder med sukker på fra Tyskland.

Nogle ideer?

"Frustreret mor"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

TbCp

Isabeau skriver:

Hej.

Min datter har haft hård mave i nogle dage - prøver nu Lactulose. Hun får også Mylicon for hendes kolik.

Jeg ammer udelukkende, så syns´ det er underligt, hun døjer? Lægen mente det var noget, jeg spiste, men hvad? Jeg drikker højst 3 kopper kaffe om dagen - har skåret MEGET ned på det, stoppede med at ryge, da jeg fandt ud af, jeg var gravid, spiser ikke stærk mad - har aldrig gjort, elsker grøntsager, som jeg spiser mange af til aftensmad, lidt frugt i løbet af dagen, groft brød helst...

Det eneste, jeg kan komme i tanke om er mine Miranda-sodavand og/eller mine nødder med sukker på fra Tyskland.

Nogle ideer?

"Frustreret mor"

Liva kunne ikke tåle at jeg drak cola mens jeg ammede, hun fik så ondt i maven.... så måske kan det godt være sodavanden?

Det er lige mit eneste bud.

Anmeld

11. november 2009

Pernille Sand Jensen

Hej

Har du spist noget med jordbær/chokolade i?  Det kan sagtens være årsagen.

Jeg er ikke tilhænger af at give børn lactulose. Deres tarme bliver afhængige af det og det er noget skidt. Jeg ved godt, at det kan blive nødvendigt, men er nok mere den alternative type.

Har du prøvet zoneterapi. Jeg har to børn, der begge havde en slags kolik, da de var små. Vi tog til zoneterapi og med drengen tog det tre gange og med pigen tog det seks gange og så havde vi verdens gladeste børn og det siger ikke så lidt, når de har skreget som gale. Kan varmt anbefales. Hos os var det alle pengen værd.

Håber du finder ud af det

Anmeld

11. november 2009

Ni-ko-li-ne

der er mange børn som døjer hvis du ikke drikker vand nok, og der er mange som slet ikke kan tåle en eneste kop kaffe :0) kål og bananer kan også give rod i systemet... håber i finder ud af det

Anmeld

12. november 2009

Barbamama

jeg kunne intet røre med koffein i. Og gulerødder fik hun mega ondt i maven af. En anden ting kan være hvis du giver D-dråber. De kan give ondt i maven. Jeg gik over til ACD-dråber som købes på apoteket og efter det havde min datter ikke længere ondt i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.