snart 1 år.... ønsker HJÆLP!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

mor_sabina

malucca09 skriver:

Skønne ting til smukkesen.

Hvad med en løbecykel.

hoppehest

-Og wheelyen "mariehøne" stod jeg og kikkede på i dag og der kan de altså få finderene i klemme i følehornene. Jeg har købt musen til M. i julegave. Jeg bestilte den i England (sammen med 3 andre,)og jeg gav 357. og på den hjemmeside har de mange skønne ting. som måske kan give dig nogle ideer.

Og den play2learn tlf. (hvis det er den samme.) købte jeg til M i julegave i dag i Bilka og gav 89 for den.

Skal nok lige tænke over det. Men lige nu er mit hjerne fyldt med rødvin, såååååå

Det lyder da super billigt, de koster da omkring 700-800 herhjemme!? Hvad hedder den hjemmeside?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Klumpe-dumpe

mor_sabina skriver:

Det lyder da super billigt, de koster da omkring 700-800 herhjemme!? Hvad hedder den hjemmeside?

Jeps jeg har set den lille til 800.

Vi var som sagt 4 om fragten, så derfor blev det jo billigere. (men det kan hvis betale sig selvom man kun er en om det)

(Det var den lille jeg købt) Men der kan være 4 store i en fragt. og vupti vupti de fåes her:

http://www.littlefishtoys.co.uk/Push-&-Ride-Toys-Sit-&-Ride/c15_79/index.html?osCsid=a2424c65e300c058d7acff63261b7040

(-og vi bestilte en onsdag og de var her efter 10 dage pga. min mus var i restordre)

Anmeld

15. november 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Skønne ting til smukkesen.

Hvad med en løbecykel.

hoppehest

-Og wheelyen "mariehøne" stod jeg og kikkede på i dag og der kan de altså få finderene i klemme i følehornene. Jeg har købt musen til M. i julegave. Jeg bestilte den i England (sammen med 3 andre,)og jeg gav 357. og på den hjemmeside har de mange skønne ting. som måske kan give dig nogle ideer.

Og den play2learn tlf. (hvis det er den samme.) købte jeg til M i julegave i dag i Bilka og gav 89 for den.

Skal nok lige tænke over det. Men lige nu er mit hjerne fyldt med rødvin, såååååå

tak smukke

den Wheely må vi lige kigge på hvor lang tid tog det at få den hjem?

Anmeld

15. november 2009

Marco2

Vi købte også vores Wheely Bug i England.

http://www.lullabys.co.uk/shop/index.html

Vi gav 44,99 pund + 19 pund i forsendelse.

Så alt afhængig af kursen er det jo omkring 530 Dkr.

Vi havde den 3 dage efter vi havde bestilt den.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.