Til med-gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Mullemus86

Hej alle I andre gravide..

En ting jeg undres lidt over:

Min lille dreng ligger for det meste altid i min højre del af maven.. Har jeres bebser også en "yndlings-side" ?

Alice 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

SHERO

Mullemus86 skriver:

Hej alle I andre gravide..

En ting jeg undres lidt over:

Min lille dreng ligger for det meste altid i min højre del af maven.. Har jeres bebser også en "yndlings-side" ?

Alice 31+4

Jep, min dreng ligger faktisk kun i højre side, så min mave er skæv hele tiden.:-D Har han gjort i snart 6-7 uger...

Tullen 32+3

Anmeld

11. november 2009

forår

Min prinsesse ligger osse med hovedet ned og ryggen i højre side og benene i venstre. Der har hun osse ligget i lang tid, og jeg sys faktisk at det er ved at være ret hårdt. Min mave er helt hård i højre side og blødere i venstre.

Dea 35+4

Anmeld

11. november 2009

Mullemus86

Hehe, lidt sjovt, at de alle vælger højre side.. Men, det har måske noget at gøre med, hvordan de skal vende, når de skal ud? 

Ved mit sidste JM besøg, sagde hun også, at han lå med hovedet nede.. Kunne dog godt vende sig.. Føler jeg dog ikke han har gjort..

Anmeld

11. november 2009

luckas-mor

kan se der er mange der ligger i højre side

vores bebser(som vi kalder den) ligger for det meste i venstre, det er sjældent i højre hvertfald

kramm natascha 26+2

Anmeld

11. november 2009

Lærke90

Min bebs har det med at ligge mest i venstre side også benene i højre side og lige under ribbenene  Sådan en dejlig position..

Anmeld

11. november 2009

Unalisa

her ligger han med hoved ned, benene i højre side og ryggen i venstre. det har han gjort siden jeg ku mærke ham

højre side er hans yndlingstplads ser det ud til.

Anmeld

11. november 2009

luckas-mor

Lærke90 skriver:

Min bebs har det med at ligge mest i venstre side også benene i højre side og lige under ribbenene  Sådan en dejlig position..

så jeg ikk den eneste med en bebs der ligger i venstre side med hovedet

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

højre side! stort set altid... ser sjovt ud når hun rykker sig fra midten over i yndlingspositionen i højre side så rykker "klumpen" sig inde i mavsen og maven bliver helt skæv igen... Hun har stadig plads til at vende rundt og gøre ved, så hun udnytter pladsen (selvom det begynder at knibe med pladsen, hvis man spørger MOAR )...

Knus Caroline 24+5

Anmeld

11. november 2009

svaller

Ja vores lille tøs ligger også med ryggen i venstre side, det har hun gjort i rigtig mange uger nu, hun har ikke vendt sig så mange gange, men har til gengæld sparket rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.