Kom lige til at bage hindbærsnitter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. november 2009

mullesmith2

Mmmm sidder alene hjemme og drømmer om fremtiden med, nyt hus og børn der løber rundt i haven og leger (børnene skal bare lige laves først, nøj hvor en ventetiden lang). Og så fik jeg lige lyst til hindbærsnitter, nu er de bagt ;-) Mmmm det skal i prøve det er vildt nemt. Nogen der har nogen gode kage opskrifter, evt med gulerødder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

TbCp

mullesmith2 skriver:

Mmmm sidder alene hjemme og drømmer om fremtiden med, nyt hus og børn der løber rundt i haven og leger (børnene skal bare lige laves først, nøj hvor en ventetiden lang). Og så fik jeg lige lyst til hindbærsnitter, nu er de bagt ;-) Mmmm det skal i prøve det er vildt nemt. Nogen der har nogen gode kage opskrifter, evt med gulerødder??

Skulle lig ehilse fra min mand og sige hvis du laver varm kakao også så må du gerne komme på besøg

Hilsen den hindbærsnitte-syge familie

Anmeld

11. november 2009

mullesmith2

TbCp skriver:

Skulle lig ehilse fra min mand og sige hvis du laver varm kakao også så må du gerne komme på besøg

Hilsen den hindbærsnitte-syge familie

Det vil jeg godt nok gerne hehe ;-) laver kakao nu så pakker jeg picninc kurven hihi

Anmeld

12. november 2009

82Miraklet

mullesmith2 skriver:

Lækker Gulerodskage...

400 g (Rør)sukker
6 æg
2 vaniliestænger
4 tsk Bagepulver
4 gulerødder
bages 20 min. v. 200 Grader
Mums

Anmeld

12. november 2009

mullesmith2

Maria82 skriver:

Lækker Gulerodskage...

400 g (Rør)sukker
6 æg
2 vaniliestænger
4 tsk Bagepulver
4 gulerødder
bages 20 min. v. 200 Grader
Mums

Mmmm lyder lækker den vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.