Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Vingummien

Har en veninde der har spurgt om vi kunne tænke os at holde fælles ferie der næste år til sommer og holde vores børns fødselsdag der, de har nemlig fødselsdag dagen efter hinanden. emil elsker vand, kæresten kan svømme men jeg kan ikke svømme, men er vel hyggeligt alligevel er ddet ik? har aldrig været der, så vil høre om nogen har, er jo for børnes skyld mest, men er vel lidt for alle eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

NaFe

Jeg syntes det lyder som en rigtig go ide.. vi var der i sommers i det der ligger ved billund...super lækkert var det, og er sikker på det et hit hos ungerne...

Og der masser steder vor vandet ikke er så højt, så man behøver ikke kunne svømme....

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

Jeg syntes det lyder som en rigtig go ide.. vi var der i sommers i det der ligger ved billund...super lækkert var det, og er sikker på det et hit hos ungerne...

Og der masser steder vor vandet ikke er så højt, så man behøver ikke kunne svømme....

Os der ved Billund hun har nævnt da det ligger sådan centralt for os begge når vi skal tage turen derned/hen.

Men er godt nok dyrt, er i hvert fald noget man skal bestille i god tid.

Syntes deres hjemmeside er meget forvirrende, men når man har et hytte så har man adgang til badeland eller hvordan?

Anmeld

11. november 2009

CarinaSB

Det er super lækkert

Når du bestiller en hel weekend/uge så har du ubegrænset adgang til badeland Jeg havde 14 dage til termin da vi var der .. så jeg var ikk ude og svømme

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

Jeg synes det er et forfærdelig sted...ren plastikland og pengemaskine og især med så små børn som Jeres, der havde jeg personligt valgt et sommerhus feks og så bare tage i svømmehal med de små...men det kommer jo an på hvad man er til.

Vi er i Lalandia 3-4 gange om året for børnenes skyld og de elsker det...men vo gør det kun fordi vi kan få det meget billigt. Men hvis vi skulle give fuld pris ville jeg aldrig gøre det.

Ellers prøv weissenhauser strand, det er meget billigere og var godt da jeg var der som ung i hvert fald

Knus Eva..

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

CarinaSD skriver:

Det er super lækkert

Når du bestiller en hel weekend/uge så har du ubegrænset adgang til badeland Jeg havde 14 dage til termin da vi var der .. så jeg var ikk ude og svømme

Er vist en uge vi skal af sted, så vi ikke skal stresse rundt

Anmeld

11. november 2009

Bamseboet :D

Hejsa

Nu har jeg kun været i det andet Lalandia, men

Jo, du har gratis adgang til badelandet og monkey tonky landet ( legelandet).

Jeg kan heller ikke svømme, men har haft det hyggeligt nok der nede alle de gange vi har været der nede.

Jeg har holdt mig til børne bassinet, nu er mine unger jo heller ikke så gamle ( 2 og 4 år) men hva jeg gør når de bliver ældre, hehe ja kan jo ikke sidde mutters alene i børnebassinet.

ønsker jer en super tur

jeg satser også på en billund-lalandia tur til næste år

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Eva skriver:

Jeg synes det er et forfærdelig sted...ren plastikland og pengemaskine og især med så små børn som Jeres, der havde jeg personligt valgt et sommerhus feks og så bare tage i svømmehal med de små...men det kommer jo an på hvad man er til.

Vi er i Lalandia 3-4 gange om året for børnenes skyld og de elsker det...men vo gør det kun fordi vi kan få det meget billigt. Men hvis vi skulle give fuld pris ville jeg aldrig gøre det.

Ellers prøv weissenhauser strand, det er meget billigere og var godt da jeg var der som ung i hvert fald

Knus Eva..

Ja, er  nemlig hver sin smag, og har jo aldrig prævet sådan noget, da jeg jo ikke kan svømme, så er det jo ikke det der står højst på min liste

Hun skal have en med som er ca 3 mdr til den tid så 2 unger  der så vil blive 2 den uge og så ham den bettemand på 3mdr. Så måske de er for små....

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Bamseboet :D skriver:

Hejsa

Nu har jeg kun været i det andet Lalandia, men

Jo, du har gratis adgang til badelandet og monkey tonky landet ( legelandet).

Jeg kan heller ikke svømme, men har haft det hyggeligt nok der nede alle de gange vi har været der nede.

Jeg har holdt mig til børne bassinet, nu er mine unger jo heller ikke så gamle ( 2 og 4 år) men hva jeg gør når de bliver ældre, hehe ja kan jo ikke sidde mutters alene i børnebassinet.

ønsker jer en super tur

jeg satser også på en billund-lalandia tur til næste år

ku jeg ellers godt se det morsomme i

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja, er  nemlig hver sin smag, og har jo aldrig prævet sådan noget, da jeg jo ikke kan svømme, så er det jo ikke det der står højst på min liste

Hun skal have en med som er ca 3 mdr til den tid så 2 unger  der så vil blive 2 den uge og så ham den bettemand på 3mdr. Så måske de er for små....

Altså, hvis I skal få glæde af alt det der er for børn og som de større børn er vilde med, ja, så synes jeg de er for små til at det er pengene værd.

De kan ikke bowle, skøjte, bruge alle vandaktiviteter, rende og lege lidt selv, spille badminton, minigolf osv osv...men er det noget der siger dig og din mand noget, at gå rundt i sådan et forlystelses "storcenter" så tror jeg bestemt det er pengene værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.