Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har været til scanning i dag og det er ikke noget foster. det er gået til tidliger så jeg skal have det fjernet i morgen.
det er bare så hårdt. anden gang på 6 måneder. det er slet ikke til at bære
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
victorsmor skriver: jeg har været til scanning i dag og det er ikke noget foster. det er gået til tidliger så jeg skal have det fjernet i morgen. det er bare så hårdt. anden gang på 6 måneder. det er slet ikke til at bære
Åååh neej.. Mangler ord.. Det er så forfærdeligt, så uretfærdigt!!
Føler med jer!!
Trøstekram og varme tanker her fra..
hvor er jeg ked af at hører det. ved slet ikke hvad jeg skal sige
Mange trøste krammer her fra... Har desværre været der selv, først i dec. 08 og så i juni 09... Så jeg ved hvordan det er...Det er dybt uretfærdigt og man spørger sig selv igen og igen.
HVORFOR!?!
Håber i kommer igennem det og i snart igen står med to steger, som ender ud i en skøn lille bebs!!!
Det gør mig ondt at høre. At opleve det én gang er forfærdentligt - kan slet ikke sætte mig ind at skulle igennem det igen.
til dig - og tro på det KAN lade sig gøre for dig!
det er umenneskeligt, er hvad det er! Jeg føler med dig, jeg ved hvor hårdt det er at miste et barn, og jeg kan slet ikke forestille mig at skulle igennem den sorg to gange på så kort tid
Mangler ord..
Puha
Hvor er verdenen bare alt for tit uretfærdig!!
Håber snart det lykkedes for jer igen.
Kæmpe knus og en masse varme tanker til jer.
Pernille
Ej det er jeg meget ked af at høre! Har selv prøvet det nogen gange og det er ikke spor sjovt!!!
det gør mig ondt
sender lige et
tanja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128