Varmt overtøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. november 2009

rup

Hej piger

Jeg kan ikke være den eneste som snart ikke kan lukke sin jakke  Det er jo meget dejligt, når maven vokser som den skal. Men jeg har først termin den 28/2-10, og kan jo ikke gå med åben jakke hele vinteren.

Jeg har næsten ikke brugt penge på ventetøj, da jeg stadig kan passe det meste og vil også hellere bruge alle mine penge på baby-ting.

Men hvad gør I her i den kolde tid?

Hilsen Rikke, som håber I kan komme med nogle gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Valle81

rup skriver:

Hej piger

Jeg kan ikke være den eneste som snart ikke kan lukke sin jakke  Det er jo meget dejligt, når maven vokser som den skal. Men jeg har først termin den 28/2-10, og kan jo ikke gå med åben jakke hele vinteren.

Jeg har næsten ikke brugt penge på ventetøj, da jeg stadig kan passe det meste og vil også hellere bruge alle mine penge på baby-ting.

Hejsa:0)

Samme problem som dig og havde det samme da jeg ventede min datter ( født 14/02-2004)

Jeg har en uld jakke fraHogM. Knapper ned foran. Kan kun knapper de to øverste resten står åbent. Når det bliver rigtig koldt så kommer der to halstørklæder på og vanter, og så bruger jeg en uldundertrøje, så maven ikke fryser:0)

Knus Christina, som er for nærrig til at ofre penge på en jakke jeg kan passe, når jeg venter mig:0)

22+2

Anmeld

11. november 2009

Bom

Jeg er dog ikke høj gravid endnu, men havde ingen vinter jakke, og i mit arbejde går jeg meget udenfor. Jeg er også for nærig til og bruge en masse penge på vente tøj, så jeg kørte om til min far (min far er selvstændig), jeg tiggede mig så til en "firma" jakke, fik den så bare i et nummer større end jeg ellers bruger, så jeg håber den passer mig vinteren over..

Så her har jeg en rigtig fin vinter/ski jakke med reklame på ryggen..

Anmeld

11. november 2009

MaleneG

Jeg har stjålet kærestens dunjakke.. den er dejligt varm, og så kan maven være der (forhåbentlig også tiden ud)

Godt nok ser jeg en anelse deform ud, men hellere det end at halvdelen af maven stritter udenfor jakken   

Anmeld

11. november 2009

rup

Jeg har også prøvet kæresten jakke, det kan vist godt gå. Men kun når jeg er ude og gå med hunden  Ligner, jeg ved ikke hvad.

Men H&M jakke med massere at varmt tøj under, lyder som en rigtig god idé. I den næste tid skal man jo nærmest til julefrokost hver weekend og man vil jo gerne bare se lidt fornyftig ud.... også selvom man har en bule på maven

Anmeld

11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har en rigtig lækker frakke med masser af plads til maven. Det er ikke en ventefrakke, men der er masser af frakker i "Luna stilen" at få, synes jeg Min er godt nok nogle år gammel efterhånden men nuj hvor er det dejligt med en frakke der kan lukke hele vejen ned

Anmeld

11. november 2009

Misjelle

rup skriver:

Hej piger

Jeg havde termin 26/02/09, så skulle også hoppe rundt med den store mavse ude i vinter kulden . Købte en poncho jeg kunne have udover jakken til når den ikke helt kunne lukkes mere. Man kan efterhånden få en del smarte .

Anmeld

11. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde termin den 19/03/09, så jeg havde også brug for en jakke hele vinteren.

Jeg ville heller ikke som mange af jer bruge mange penge på en vente-vinterjakke. Jeg fandt en i H og M, hvor der var plads til maven. Der var et bælte på som jeg kunne spænde over selve maven, så jeg ikke lignede et stort telt. Jeg kunne passe den helt frem til jeg fødte.

Kh.

Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

11. november 2009

forår

Jeg har været så heldig at kunne låne en ventevinterfakke fra mamalicious af en veninde.

Jeg gad nemlig heller ikke punge en masse penge i en ventejakke.

SÅ tak til min min veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.