regler og krav...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. november 2009

LauraLW

Hvordan er det nu med krav (sikkerhed) ved klapvogne, kombivogne etc?

Er der et sted hvor man kan læse sig frem til hvad vognen skal opfylde af krav, eller er der nogen der lige kan remse lidt op?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

dorthemus

Hej

Forbrugerbladet TÆNK lavede for et par måneder tests af barnevogne. Den test har jeg lige købt og så sammenligner jeg med hvad folk siger herinde...måske er det noget du også kan bruge

Anmeld

11. november 2009

LauraLW

dorthemus skriver:

Hej

Forbrugerbladet TÆNK lavede for et par måneder tests af barnevogne. Den test har jeg lige købt og så sammenligner jeg med hvad folk siger herinde...måske er det noget du også kan bruge

Ok. dvs man skal købe sig til det?

- men ved du om vogne skal være mærket med noget bestemt, der symbolisere at de er godkendt?

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

LauraLW skriver:

- men ved du om vogne skal være mærket med noget bestemt, der symbolisere at de er godkendt?

Ja for man skal abonnere på bladet, men kan også købe sig til tests...det er et rigtig godt blad som jeg overvejer at abonnere på. Testene koster 50 kr. så det skal man selvfølgelig lige overveje...jeg synes bare at barnevognsområdet m.m. er en jungle at finde rundt derfor gjorde jeg det. Fandt et par favoritter

Der er bestemte krav og mærker man skal være opmærksomme på, men jeg tror at alle barnevogne/klapvogne der sælges i DK er godkendte. Det er mere hvis man køber udenlandsk over nettet man skal være opmærksom, tror jeg.

Det nyeste blad GRAVID (vinter)har også en rigtig god guide til barnevogne

Anmeld

11. november 2009

dorthemus

LauraLW skriver:

Ja for man skal abonnere på bladet, men kan også købe sig til tests...det er et rigtig godt blad som jeg overvejer at abonnere på. Testene koster 50 kr. så det skal man selvfølgelig lige overveje...jeg synes bare at barnevognsområdet m.m. er en jungle at finde rundt derfor gjorde jeg det. Fandt et par favoritter

Der er bestemte krav og mærker man skal være opmærksomme på, men jeg tror at alle barnevogne/klapvogne der sælges i DK er godkendte. Det er mere hvis man køber udenlandsk over nettet man skal være opmærksom, tror jeg.

Anmeld

11. november 2009

LauraLW

dorthemus skriver:

Ok.

Mange tak.

Ja, det er en jungle... og havde egnetlig besluttet at jeg ikke gad stresse over det (mere), men vil jo også træffe det bedste valg...

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.