Overvejer at udskyde projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Sujan

Ih altså ved slet ikke hvor jeg skal starte og slutte. Vores liv er vendt op og ned her inden for de sidste par uger.

Vi har været i gang med projekt baby i 6 mdr. da vi begyndte mente at vi nu havde alt på plads til at udvide familien. Gode jobs, hus, bil.

Vi ville så for 3 uger siden renovere vores gavl på huset da puds og maling skallede af. Da vi kommer ind under pudsen er alle de bærende bjælker rådne. Ejerskifteforsikringen vil ikke dække. fik fat i en advokat. Han har lige har ringet og sagt han ikke kan finde nogle muligheder for vi kan få det dækket nogen steder. alternativ skal vi finde nogle der vil låne os penge til at få det hele lavet, hvilket muligvis vil betyde at huset er overbelånt med 1.000.000 kr. det er der nok ingen der går med til. Vi aner simpelthen ikke hvad vi skal gøre. Advokaten arbejder videre og ser om han kan finde en løsning. Men ser sort ud. I dag fik jeg en opringning fra en håndværker der har hjulpet os med at finde ud af hvor meget der er galt og hvad der skal laves. Hans vurdering er at det er FARLIGT at bo i huset. Hvilket vil sige at vi nok er nødt til at finde et andet sted at bo. FUCK. Har 2 hunde som jeg nødigt vil gå af med pga. dette. Ved ikke hvor jeg skal flytte hen. Jeg kan flytte over til min søster med hundene men hun har selv 2 hunde, så der ville blive lidt trængt. Det vil også betyde at mig og min kæreste ikke skal bo sammen indtil vi finder en løsning.

Puha hvor er det hårdt og aner ikke hvad vi skal gøre. Vi kommer til at sidde med et hus vi ikke kan sælge og 2 huslejer. Dette er jo ikke vores skyld. Vi vidste ikke at huset var i så dårlig stand da vi købte det. Vi har alle de forsikringer vi er blevet rådet til og intet dækker.

Ja så nu ved jeg ikke om det er det rigtige tidspunkt at få et barn på. Hvis jeg skal være gravid og ikke have noget sted at bo. Men samtidig går der nok rigtig mange år før vi kan komme ud af denne lorte situation så måske ville det kunne hjælpe os igennem. Ih altså.

Ville bare lige af med mine fustrationer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

FrkC

Øv øv hvor træls..  Sikke en rigtig træls og frustrerende situation at havne i..

Sender lige et kæmpe

Anmeld

12. november 2009

Sujan

Tandfeen i forklædning skriver:

Øv øv hvor træls..  Sikke en rigtig træls og frustrerende situation at havne i..

Sender lige et kæmpe

Tak for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.