tvmøbel søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.902 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. november 2009

LouiseNielsen

Nogen der har et tvmøbel i enden sort eller egetræ til at stå?

Den må ikke være for høj, da der skal hænge en fladskærm over den?

Har kiggget lidt rundt på nettet, men nøj jeg syntes sådan nogen er dyre.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Kram

Prøv og kig i Ikea.. Der er de altså billige..

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

DatterMalou skriver:

Prøv og kig i Ikea.. Der er de altså billige..

Syntes kun jeg kan finde en der og den er sort/brum... Og den skal være helt sort! Men måske bare mig der ikker er for go til det der med at søge på nettet... Ss!

Anmeld

11. november 2009

qp

LouiseLarsen skriver:

Syntes kun jeg kan finde en der og den er sort/brum... Og den skal være helt sort! Men måske bare mig der ikker er for go til det der med at søge på nettet... Ss!

Den sortbrune farve fra Ikea er der altså ikke ret meget brund ved... Har selv to reoler i "sortbrun" fra Ikea - og de er altså sorte i mine øjne hehe

Anmeld

11. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Der er noget her:

Her

Her

Nu ved jeg ikke hvad i er til....

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

qp skriver:

Den sortbrune farve fra Ikea er der altså ikke ret meget brund ved... Har selv to reoler i "sortbrun" fra Ikea - og de er altså sorte i mine øjne hehe

Havde sat den der til 349 kr fra ikea. Men tænkte at hvis den var brunlig ville jeg ikke have den.... Og bor ikke selv nær en ikea, så er nød til at få nogen til at købe den for mig...

Anmeld

11. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Havde sat den der til 349 kr fra ikea. Men tænkte at hvis den var brunlig ville jeg ikke have den.... Og bor ikke selv nær en ikea, så er nød til at få nogen til at købe den for mig...

Jeg synes altså ikke den er brunlig, overhovedet. Måske kan du få nogen til og hjælpe, sådan at i kan tage i Ikea og kigge, og har derved mulighed for og købe noget..

Anmeld

11. november 2009

LouiseNielsen

DatterMalou skriver:

Jeg synes altså ikke den er brunlig, overhovedet. Måske kan du få nogen til og hjælpe, sådan at i kan tage i Ikea og kigge, og har derved mulighed for og købe noget..

Tager chancen og får min svigermor til at købe den, og kan jo byttes hvis det er helt galt....

Alle andre møbler i vores stue er sæbebehandlet egetræ, men vores sofa er sort, også gør det ikke noget at bryde møblerne lidt med en sort tvbord.... Vi skal flytte her til d 1, og man flytter jo ikke uden at købe lidt nyt, veel... Hehe

Anmeld

11. november 2009

Sjl-msl-Mkl

LouiseLarsen skriver:

Tager chancen og får min svigermor til at købe den, og kan jo byttes hvis det er helt galt....

Alle andre møbler i vores stue er sæbebehandlet egetræ, men vores sofa er sort, også gør det ikke noget at bryde møblerne lidt med en sort tvbord.... Vi skal flytte her til d 1, og man flytter jo ikke uden at købe lidt nyt, veel... Hehe

Hehe nej, man er sipelthen nød til og købe nyt.. Det ene skal passe til det andet...

Anmeld

11. november 2009

Valle81

LouiseLarsen skriver:

Kram

HEjsa:0)

En lille alternativ ide:0)

Køb en sqarereol i Bilka i sort, sådan en med 4 rum i forlægelse af hinanden. Læg den ned på langs, vupti 4 rum til dvd, dvd'er osv og fladskærm der kan stå på eller hænge over.

Pris vist nok 399:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.