Slyngevugger, ringslynger, suttesnore mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.113 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2008

propogberta

Hej.
Jeg har startet et hobbysalg af forskellige ting til babyer/børn. Jeg syer selv så der er mulighed for selv at vælge farver osv. Der er billeder og priser på de forskellige ting på min hjemmeside www.bricksite.com/dape. Har du spørgsmål så spørg endelig :)
Mvh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Christinahr

kan ikke rigtig finde siden (?)

Anmeld

18. april 2008

propogberta

Nåh..... det er fordi der har sneget sig et extra punktum ind kan jeg se:D! Prøv:
www.bricksite.com/dape
Mvh Anja

Anmeld

18. april 2008

Christinahr

Ja nu virkede det:P

Det er nogle fltotte ting du syer. Jeg skal til slynge møde i weekenden og så vender jeg tilbage hvis jeg når frem til det er sådan en slynge jeg mangler, for prisen er jo også rigtig lækker:D

Bare en lille idé. Jeg synes tit det giver lidt større troværdighed hvis der er et billede af personen man køber tingene af på sådan nogle hjemmeside, bare et lille input.

Anmeld

18. april 2008

propogberta

Hej
Tak skal du have. Du er altid velkommen tilbage:)! Og tak for inputtet...det kunne da godt være man skulle overveje...var bare bange for at skræmme kunderne8(
:)):))
Mvh Anja

Anmeld

19. april 2008

Truttenberg

Hej Anja

Rigtig fin side ... Jeg faldt lige over noget, du har noget tekst fra producenten af den oprindelige slyngevugge. Der er som regel copyright på billeder og tekster af den type og hvis du har fået tilladelse så skal du skynde dig at skrive det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.