Eva skriver:
Hæhæ...men vokser røven ikke sammen med taljen, så forskellen altid er den samme?
Det tror jeg nemlig det har været ved mig....for jeg er sgu stadig lige så klog som førhen...hvad mon 30 cm forskel giver i IQ...-griner
Det ved jeg sgu egentlig ikke......
umiddelbart ser det ud til min talje har 1 str. som den åbenbart bliver ved at have (+ en mave der ligner den er 3-4 måneder henne) men røven bliver bolt smallere og fladere for hvert barn jeg føder.... eller det har den i hvert fald gjort begge gange hehe....
Men tidligere have jeg en temmeligt bred røv, jeg har jo brede hofter og sådan en rigtig strutmås hahahaha.... så det gjorde nu ikke mig noget den skrumpede lidt, det har da bestemt gjort det lettere at købe bukser nu.
Før i tiden skulle jeg have bukser der var 1 nummer for store, for ellers kunne jeg ikke hive dem op over hofterne, til gengæld var de så altid for store i livet. og en strutmås som min betød altså også at lavtaljede bukser var helt åndssvagt, fordi de nærmest faldt af af sig selv hehe... i aller værste tilfælde kunne de slet ikke dække hele min røv.. virkelig et ucharmerende syn hehe....
Anmeld