Hæhæ...hvor klog er du og dine unger...;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Honningblomst

http://www.bt.dk/motion/kvinder-med-kurver-er-klogest

Ser ud til at jeg med min brede bag har gjort hvad jeg kan for at få kloge unger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

mariamiss6

Så ser det ud til jeg bliver dummere og dummere for hvert barn jeg får LOL..........

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Så ser det ud til jeg bliver dummere og dummere for hvert barn jeg får LOL..........

Hæhæ...men vokser røven ikke sammen med taljen, så forskellen altid er den samme?

Det tror jeg nemlig det har været ved mig....for jeg er sgu stadig lige så klog som førhen...hvad mon 30 cm forskel giver i IQ...-griner

Anmeld

11. november 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Hæhæ...men vokser røven ikke sammen med taljen, så forskellen altid er den samme?

Det tror jeg nemlig det har været ved mig....for jeg er sgu stadig lige så klog som førhen...hvad mon 30 cm forskel giver i IQ...-griner

Det ved jeg sgu egentlig ikke......

umiddelbart ser det ud til min talje har 1 str. som den åbenbart bliver ved at have (+ en mave der ligner den er 3-4 måneder henne) men røven bliver bolt smallere og fladere for hvert barn jeg føder.... eller det har den i hvert fald gjort begge gange hehe....

Men tidligere have jeg en temmeligt bred røv, jeg har jo brede hofter og sådan en rigtig strutmås hahahaha.... så det gjorde nu ikke mig noget den skrumpede lidt, det har da bestemt gjort det lettere at købe bukser nu.

Før i tiden skulle jeg have bukser der var 1 nummer for store, for ellers kunne jeg ikke hive dem op over hofterne, til gengæld var de så altid for store i livet. og en strutmås som min betød altså også at lavtaljede bukser var helt åndssvagt, fordi de nærmest faldt af af sig selv hehe... i aller værste tilfælde kunne de slet ikke dække hele min røv.. virkelig et ucharmerende syn hehe....

Anmeld

11. november 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Det ved jeg sgu egentlig ikke......

umiddelbart ser det ud til min talje har 1 str. som den åbenbart bliver ved at have (+ en mave der ligner den er 3-4 måneder henne) men røven bliver bolt smallere og fladere for hvert barn jeg føder.... eller det har den i hvert fald gjort begge gange hehe....

Men tidligere have jeg en temmeligt bred røv, jeg har jo brede hofter og sådan en rigtig strutmås hahahaha.... så det gjorde nu ikke mig noget den skrumpede lidt, det har da bestemt gjort det lettere at købe bukser nu.

Før i tiden skulle jeg have bukser der var 1 nummer for store, for ellers kunne jeg ikke hive dem op over hofterne, til gengæld var de så altid for store i livet. og en strutmås som min betød altså også at lavtaljede bukser var helt åndssvagt, fordi de nærmest faldt af af sig selv hehe... i aller værste tilfælde kunne de slet ikke dække hele min røv.. virkelig et ucharmerende syn hehe....

Lavtaljede bukser er super gode til den facon..dem køber jeg og de sidder virkelig godt og så kan man stadig fremhæve taljen og en strutrumpe...min var også blevet lidt fladere og længere...-griner- men mit løb har fået den op hvor den kom fra..

Knus..

Anmeld

11. november 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Lavtaljede bukser er super gode til den facon..dem køber jeg og de sidder virkelig godt og så kan man stadig fremhæve taljen og en strutrumpe...min var også blevet lidt fladere og længere...-griner- men mit løb har fået den op hvor den kom fra..

Knus..

Jeg har bare aldrig kunnet få det skidt til at sidde ordentligt...

Jeg skal helst have de der der er lidt lave foran, og så lidt høje bag på.... Men de er jo sjældent moderne, selvom de faktis er ganske pæne.... Altså det er ikke de gamle super højtaljede bukser jeg snakker om.... bare nogle der er almindlig højde bag på og så lidt lavere foran.... Men de kan åbenbart være svære at få fingrene i

Anmeld

11. november 2009

Ni-ko-li-ne

så må jeg søge optagelse i mensa

Anmeld

11. november 2009

mariamiss6

ka-ri-na skriver:

så må jeg søge optagelse i mensa

LOL gør det.. og når de spørger til din IQ så givder du dem bare hoftemålet hahahahahha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.