nuj hvor er det mørkt og koldt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jo stadig nat

Er første morgen vi skal møde tidligt i skolen (8.30) siden vi er startet, så det er uvant for mig at stå op mens det stadig er mørkt... Kattene hjælper ikke!!! De putter sig på skødet og spinder og lokker "kom nu..bliv liggende lidt endnu! det er AAAAALT for tidligt at stå op"... - og de har jo ret

Hvis ikke det var fordi vi havde en vigtig dag i skolen ville jeg stadig ligge og snue ved siden af Daniel.

Et morgenkram til alle Jer andre der også synes denne onsdag er meget mørk, kold og våd

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Det er jo stadig nat

Er første morgen vi skal møde tidligt i skolen (8.30) siden vi er startet, så det er uvant for mig at stå op mens det stadig er mørkt... Kattene hjælper ikke!!! De putter sig på skødet og spinder og lokker "kom nu..bliv liggende lidt endnu! det er AAAAALT for tidligt at stå op"... - og de har jo ret

Hvis ikke det var fordi vi havde en vigtig dag i skolen ville jeg stadig ligge og snue ved siden af Daniel.

Et morgenkram til alle Jer andre der også synes denne onsdag er meget mørk, kold og våd

Knus Caroline

Jeg er oppe kl. 6 hver dag. Synes godt nok det er svært lige for tiden, dynerne er bare så meget rarere

Hilsen Tina (som forsøger at vågne)

Anmeld

11. november 2009

frk andreasen

godmorgen..

det er rigtig svært at stå op hver morgen når der er så mørkt udenfor. men tøsen skal jo op og i dp. ellers blev jeg da osse liggene til der var lyst ( så lyst som der nu kan være om efteråret)

go dag til alle

tanja 21+3

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Jeg kan til tider også have det svært ved at stå op, når det er så mørkt... Pruuh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.