Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blev gravid med det samme med nummer 1. da jeg ville have nummer 2 6 år efter, måtte vi kæmpe 28 måneder for det og blev gravid ved IVF.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tb skriver: blev gravid med det samme med nummer 1. da jeg ville have nummer 2 6 år efter, måtte vi kæmpe 28 måneder for det og blev gravid ved IVF.
Det var da helt vildt!... med samme mand? de mente ikke der var noget som var anderledes`?
med nr 1 gik der 3/4 år, men min daværende kæreste var i hæren og derfor kun hjemme i weekenderne ;-)
Her anden gang smed jeg p-pillerne i juli og testede positiv midt i oktober :-)
(Var i øvrigt 21 med den første - 25 denne gang...)
1 gang. 3 mdr efter p pille stop.
2.gang 3mdr efter p pille stop. (den døde)
3.gang 2 mdr efter den ufrivillige udskrabning..
tanja 21+3
nr. 1. ca. 6 måneder (efter p-piller)
nr. 2. ikke endnu - har prøvet knap et år (efter 3 måneders kobberspiral)
sjov der kan være sådan en forskel i hvor lang tid
Anonym skriver: Det var da helt vildt!... med samme mand? de mente ikke der var noget som var anderledes`?
nej, ikke med samme mand. men han er i tip top stand de kunne ikke give nogen umilbar forklaring på hvorfor, men mente jeg ikke fik ægløsning af mig selv. eller noget i den retning var igennem 3 IUF forsøg, men det lykkedes først ved første IVF..
tb skriver: nej, ikke med samme mand. men han er i tip top stand de kunne ikke give nogen umilbar forklaring på hvorfor, men mente jeg ikke fik ægløsning af mig selv. eller noget i den retning var igennem 3 IUF forsøg, men det lykkedes først ved første IVF..
sjov der kan være sådan forskel..
Første gang jeg blev gravid var på p-piller men fik en abort. Nu her 4 år efter med samme mand har vi prøvet i 6 mdr. uden gevinst
Jeg smed p-pillerne d 10 maj og d 3 august stod jeg med positiv test i hånden.
Med min søn blev jeg gravid på p-piller....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128