Fostervandet.. I tvivl.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Mist

Har brug for lidt vejledning.. Nok er det 3 gang jeg er gravid men har ikke rigtig prøvet det her hvad angår fostervand.

Jeg mistænker lidt jeg siver fostervand. Nogle der har prøvet det samme???

Hvis JA, hvordan ser man forskel på om man virkelig siver forstervand eller det var er meget meget tynd udfløj, for jeg er bare i tvivl..

Jeg kom hjem fra en hyggelig tur med kæreste og mens vi venter på bussen får jeg tilfældigt mærket mig mellem benene og syns jeg var fugtig våd til tråds for jeg havde 2 par bukser på, da jeg kommer hjem, var begge mine bukser fugtige og mine trusser halv våde, og blandet med lidt udfløj,

jeg går i bad, og da jeg kommer ud og har tørt mig, syns jeg stadig jeg var våd mellem benene og da jeg tørede mig igen lød der så'en snaske lød lidt ligesom når kvinder er tændt..

Nogle gode råd til hvad jeg skal gøre???

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

memuffin

tror nok det er noget med at hvis du gennembøder et bind på et par timer så er den god nok... men prøv at ringe til fødegangen og hør af.. under alle omstendigheder skal du vel tjeckes

Anmeld

10. november 2009

ekzunz

Prøv evt. at bruge et bind - så kan du nemmere fornemme hvor vådt det bliver.

Held og lykke

Anmeld

10. november 2009

memuffin

kan se på din status at du mangler nogle uger endnu-... hvis jeg var dig ville jeg ringe til fødegangen under alle omstendigheder...

Anmeld

10. november 2009

Mist

Tak for jeres råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.