Hvornår skal man ringe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 33, og mærker mit barn hver dag, hver 2-3 timer er han meget aktiv. Men har slet ikke mærket noget i dag, og er begyndt at blive en smule bekymret. Jeg har langt på ryggen, skubbet lidt til maven, drukket noget isvand men intet. Ved godt de kan have rolige dage, men han plejer at være meget meget aktiv og i dag er der intet, mener jeg mærkede lidt morges ved 7-8 tiden, men ikke noget vildt.

Hvornår skal man ringe til fg? skal jeg vente lidt, han plejer at være meget aktiv ved 22-23 tiden, men synes godt nok der er lang tid til lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

feb.2010

Jeg tror jeg ville ringe og sprøge hvad de syntes og om du bør være bekymret.. hellere ringe engang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

10. november 2009

Lise

Sad lige for ½ time med nøjagtig samme tanke som dig... Tænkte at hvis ikke jeg mærker ham indenfor de næste to timer, ville jeg ringe og høre fg om det var ok. Og så slappede jeg af, fordi jeg havde lavet den aftale med mig selv. Og så begyndte han at sparke..

Hvis du er nervøs, så ring - det er jo det de siger at man skal gøre. Som du selv skriver kan de have rolige dage, men det er jo ikke rart, når man ikke bare lige kan kigge på dem og se at de bare sover..

Anmeld

10. november 2009

brumbasse

Synes da du skal ringe hvis du ikke har mærket noget hele dagen, endelig hellere ringe en gang for meget!

Jeg var forbi fg 4-5 uger før termin i min 1. graviditet fordi jeg ikke mærkede noget som jeg plejede (havde ellers hyper baby og hverken isvand eller is hjalp). Da jeg så kom derop og jm skulle til at mærke/lytte, blev hun selvfølgelig nærmest sparket væk fra min mave, TYPISK!! Men der fik jeg at vide at jeg endelig skulle kontakte dem eller min læge hvis jeg oplevede det samme igen. Det er typisk bare noget med at de har vendt sig (selvom der ikk er meget plads til sidst) eller at sidder mere/helt fast efterhånden så de ikke rigtigt kan møffe, men rart at få tjekket op på!!

knus, spark og møffen herfra

Anmeld

10. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Man skal ringe når man begynder at blive godt og grundigt bekymret. (Men altså inden det nærmer sig panik)

Jeg har prøvet det tusindvis af gange, at min dreng har været stille. (Han er heller ikke ligefrem voldsom). Men jeg har også oplevet at når jeg laver en aftale med mig selv at jeg ringer om x antal timer, så begynder der også at ske noget inden.

Men som min jordemoder siger "Du må aldrig gå derhjemme og være ked af det og bange".

Anmeld

11. november 2009

SaNiNa

Har du mærket liv?

Anmeld

11. november 2009

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Har du mærket liv?

Jeg ringede til fødegangen i går og de sagde jeg skulle slappe af og vente 1-2 timer, hvis jeg ikke mærkede noget skulle jeg komme ind, efter 2½ time, på vej ud af døren begyndte han sparke. og så har han ellers taget revance hele natten... :-D Såååå lettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.