Er så træt af det "#?=&%#"" !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. november 2009

LMM

Sidder her og er gravid og undskyld men bliver lidt sur!! Er træt af at høre andre gravide snakke om at de lige pludselig ikke kan noget.. Har en veninde der har sagt til hendes mand at man ikke må noget som helst, dvs. tøjvask, madlavning, indkøb, o.s.v. Bliver lidt træt af hele tiden at få afvide at "det kan du ikke, for du er gravid" Har enda fået afvide at jeg ødelage det af, for andre gravide!! fordi at jeg ordnet mit hjem! (Jeg er godt nok sygemeldt pga. smerter i maven og plukveer, men sørger for at lave det jeg kan og holde mig igang) Jeg passer på mig selv og kan godt mærke hvis der er noget galt..

Er det mig der er noget galt med?? skal jeg bare ligge stille og lade manden gøre alt?? hmmmmmmmmm..

Undskyld havde brug for at komme af med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

sarahb

Der er ved mange der ser sit snit til at blive forkælet og fri for det huslige, så er det manden der skal på arbejde... det er da et smart trick.. men jeg kunne ikk, der er for meget diciplin og gang i mig til at ligge på den flade...

Anmeld

10. november 2009

sarahb

Der er ved mange der ser sit snit til at blive forkælet og fri for det huslige, så er det manden der skal på arbejde... det er da et smart trick.. men jeg kunne ikk, der er for meget diciplin og gang i mig til at ligge på den flade...

Anmeld

10. november 2009

BK

LMM skriver:

Sidder her og er gravid og undskyld men bliver lidt sur!! Er træt af at høre andre gravide snakke om at de lige pludselig ikke kan noget.. Har en veninde der har sagt til hendes mand at man ikke må noget som helst, dvs. tøjvask, madlavning, indkøb, o.s.v. Bliver lidt træt af hele tiden at få afvide at "det kan du ikke, for du er gravid" Har enda fået afvide at jeg ødelage det af, for andre gravide!! fordi at jeg ordnet mit hjem! (Jeg er godt nok sygemeldt pga. smerter i maven og plukveer, men sørger for at lave det jeg kan og holde mig igang) Jeg passer på mig selv og kan godt mærke hvis der er noget galt..

Er det mig der er noget galt med?? skal jeg bare ligge stille og lade manden gøre alt?? hmmmmmmmmm..

Undskyld havde brug for at komme af med det

Nej du skal ikke bare ligge stille og lade manden gøre det hele... Graviditet er ikke en sygdom...

Da jeg var gravid med begge mine børn, gik jeg på arbejde ind til 4 uger før min termin... uden en eneste sygedag...

Du skal være stolt af og glad for at du kan klare det så længe du har lyst... Men du skal stadig huske at lytte til din krop...

Anmeld

10. november 2009

Lærke90

Jeg ser det på den måde at nogen har mere overskud end andre og mærkes mere af sin graviditet..

Jeg har haft en god graviditet og har kunnet næsten alt som før med hensyn til det huslige. Har bare ingen ro i røven  

Men jeg har så været meget sølle den sidste tid i min graviditet. Er 35+2 henne i dag og kan næsten ikke mere. Det skyldes dog også sygdom.  

Går stadig i skole og skal gå måneden ud. Dog har jeg fået nedsætning/delvis sygmelding for nogle af timerne. Hvilket jeg synes er dejligt

Anmeld

10. november 2009

Ni-ko-li-ne

hvis der er komplikationer som gør at man ikke kan en masse ting, så må man jo leve efter dette :0)

men ellers forstår jeg det heller ikke

Anmeld

10. november 2009

TbCp

Klock skriver:

Nej du skal ikke bare ligge stille og lade manden gøre det hele... Graviditet er ikke en sygdom...

Da jeg var gravid med begge mine børn, gik jeg på arbejde ind til 4 uger før min termin... uden en eneste sygedag...

Du skal være stolt af og glad for at du kan klare det så længe du har lyst... Men du skal stadig huske at lytte til din krop...

Det kan godt være graviditet ikke er en sygdom.... men det kan dælme godt føles sådan nogle gange.

Min veninde brækkede sig i alle 9 mdr. Jeg selv var stort set sengeliggende fra uge 28 pga risiko for for tidlig fødsel....

Så nej graviditet er ikke en sygdom.... men det er bare ikke alle der kommer lige let igennem en graviditet.

Anmeld

10. november 2009

BK

TbCp skriver:

Det kan godt være graviditet ikke er en sygdom.... men det kan dælme godt føles sådan nogle gange.

Min veninde brækkede sig i alle 9 mdr. Jeg selv var stort set sengeliggende fra uge 28 pga risiko for for tidlig fødsel....

Så nej graviditet er ikke en sygdom.... men det er bare ikke alle der kommer lige let igennem en graviditet.

Det kan jeg så godt give dig ret i... Nogen har svære ved en graviditet end andre... Tror nu nok at hvis jeg brækkede mig i 9 mdr havde jeg nok heller ikke arbejdet...

Men du ved jo sikkert ligeså godt som jeg at nogen folk bare skal se 2 streger på en test så er de syge...

Anmeld

10. november 2009

Barbamama

under min graviditet havde jeg lyst til at slå alle ihjel der sagde:Graviditet er ikke en sygdom! Nej men gider du så lige overtage lidt??? Jeg var MEGA dårlig, og fik bækkenløsning. Jeg nød min graviditet til sidst men ikke de første 14 uger. Da jeg havde kvalmen kunne jeg intet. Jeg kunne sgu dårligt blinke uden jeg skulle hilse på toilettet og da jeg havde bækkenløsning var der også ting jeg ikke måtte, men jeg lavede det jeg kunne. Jeg synes også man skal passe på sig selv. Håber ikke jeg lyder for sur, men hader virkelig den sætning (graviditet er ikke en sygdom) Jeg ved godt det ikke er sådan, men hold op det kan føles sådan

Anmeld

10. november 2009

dorthemus

Så ville jeg da enten gro til i skidt og møg eller dø af sult

Jeg er alene i min graviditet og skal klare alting selv...og ja, jeg har da tudet lidt i selvmedlidenhed et par gange over min "skæbne", men sådan er det nu engang blevet...bilder mig ind, at det giver et stærkt barn

Men jeg håber da ikke, at jeg får problemer senere hen i graviditeten, men den tid den......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.