Barnets første værelse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.456 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. november 2009

LMM

Hej mangler lidt ideer til hvordan jeg skal indrette babyværelse til min lille dreng

Har I nogen ideer??

I må meget gerne sende billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

malou

Jeg har desværre ikke billeder på denne comp... men kig i mit foto album.. der er vist nogle..

knus malou

Anmeld

14. november 2009

Ox.

Her er lidt billeder fra min datters værelse, jeg har malet lidt forskellige ting på hendes vægge, rødt gulvtæppe, med diverse legetæpper ovenpå, ellers er der lidt plakater osv

Jeg er lige blevet helt færdig med det nu her, men det endelige resultat er der ikke taget billeder af endnu (har fået skrevet fødselstidspunkt osv der hvor peter plys plakaten hænger i stedet for den ....) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

LMM skriver:

Hej mangler lidt ideer til hvordan jeg skal indrette babyværelse til min lille dreng

Har I nogen ideer??

I må meget gerne sende billeder

Spejl på væggen fra gulvet af!? Det er ihvertfald et hit. Men inspiration.. har ikke billeder, men herhjemme er det turkise hylder, turkis sengerand, legetøjsnet, kasser osv. Det er vist ikke rigtig noget tema men er bare farvematch-freak

Men har set en lampe i Bilka med et sørøverskib, det kunne være sødt men et piratværelse. Temaer kunne være: rummet, junglen, fodbold, havet eller biler.

Puha tror Phillip skal have nyt værelse snart eller også skal vi snart have en mere

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

Sussie&Lilje skriver:

Her er lidt billeder fra min datters værelse, jeg har malet lidt forskellige ting på hendes vægge, rødt gulvtæppe, med diverse legetæpper ovenpå, ellers er der lidt plakater osv

Jeg er lige blevet helt færdig med det nu her, men det endelige resultat er der ikke taget billeder af endnu (har fået skrevet fødselstidspunkt osv der hvor peter plys plakaten hænger i stedet for den ....) 

Hvor er det bare fint

Hvor er tusindbenet i vinduet fra?

Anmeld

14. november 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Hvor er det bare fint

Hvor er tusindbenet i vinduet fra?

Tusinde tak

Vi fik det i gave, men mener faktisk det er købt i JYSK ... 

Anmeld

14. november 2009

Ox.

Glemte at skrive at, værelset også er fyldt med legetøj nu, efter vi har holdt barnedåb, billederne er helt tilbage fra da jeg ventede hende

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

Sussie&Lilje skriver:

Tusinde tak

Vi fik det i gave, men mener faktisk det er købt i JYSK ... 

Øv jeg havde håbet det var noget man kunne finde, men det er sikkert en katalogvare som de kun har haft indimellem.. Hmm men hvis Lilje skulle blive bange for den så skal jeg nok hjælpe dig af med den

Anmeld

14. november 2009

vatten

Jeg har vist ikke rigtigt noget til inspiration. Mathias værelse er der bare.

Men et godt råd er, at lade være at falde i fælden og indrette et babyværelse i ene hvide og lyseblå/lyserøde farver. Det tror jeg man hurtigt bliver træt og kommer til at mangle noget POW!

Ellers kunne jeg også forestille mig, at det vil være lidt besværligt med et bestemt tema, fx Peter Plys. Så er det ikke så nemt at købe nyt, hvis man synes det trænger, hvis det hele skal have en bjørn på.

Anmeld

14. november 2009

Ox.

mor_sabina skriver:

Øv jeg havde håbet det var noget man kunne finde, men det er sikkert en katalogvare som de kun har haft indimellem.. Hmm men hvis Lilje skulle blive bange for den så skal jeg nok hjælpe dig af med den

haha, det skal jeg nok huske !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.