Blodprøve hos læge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Miss BananaHammock

Hejsa i kloge kvinder.

Jeg skal ned og have taget blodprøver for at tjekke ÆL i denne måned, men jeg forstår ikke rigtig de datoer som lægen har valgt, og tænkte i måske kunne forklare det?!

Jeg havde først mens dag den 28/10, så er nu på 14dagen og synes jeg begynder at have nogle af de der normale ÆL tegn. Men lægen har bedt mig om at komme ind til blodprøve den 17/11 og 23/11. Hvorfor så sent? Jeg burde få min næste mens den omkring den 25/11. Andre der har fået taget de her blodprøver?
I sidste måned testede jeg positiv på ÆL test på 16dagen, og det fortalte jeg også min læge. Men hun ville tjekke aligevel.

Håber der er nogen der har mere forstand end jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

missKat

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa i kloge kvinder.

Jeg skal ned og have taget blodprøver for at tjekke ÆL i denne måned, men jeg forstår ikke rigtig de datoer som lægen har valgt, og tænkte i måske kunne forklare det?!

Jeg havde først mens dag den 28/10, så er nu på 14dagen og synes jeg begynder at have nogle af de der normale ÆL tegn. Men lægen har bedt mig om at komme ind til blodprøve den 17/11 og 23/11. Hvorfor så sent? Jeg burde få min næste mens den omkring den 25/11. Andre der har fået taget de her blodprøver?
I sidste måned testede jeg positiv på ÆL test på 16dagen, og det fortalte jeg også min læge. Men hun ville tjekke aligevel.

Hejsa,

det var jeg også igennem og var lige så forvirret!!!

Det viste sig så at det kun var for at tjecke OM jeg havde ÆL og ikke at det var i de dage!!!!!!!!!!! Så kor du bare efter din egen fornemmelse og knald løs 

Dog vil jeg lige sige at jeg måneden efter, blev gravid og havde åbenbart ÆL før end jeg havde regnet ud! Jeg er blevet gravid 10 dage efter min første mens dag.. Så allerede 5 dage efter mens sluttede.. Så jeg fik rykket min termin frem da jeg kom til scanning, hvilket jeg godt vidste  vidste 12 timer efter sex at jeg var gravid, så ved hvad dag det var 

håber snart den er der for jer!!!

knus Karina

Anmeld

10. november 2009

Joanna

Miss BananaHammock skriver:

Hejsa i kloge kvinder.

lægen behøver ikke måle hormonerne lige på dagen for at se, om de er der. De måler på nogle andre ting end det, tisse-testen viser. Jeg har også været turen igennem, og det var også på "skæve dage". Det betyder ikke, at de ikke får et præcist billede alligevel. 

Anmeld

10. november 2009

Miss BananaHammock

Tak for besvarelserne piger. Så er jeg rolig og informeret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.