LauraLW skriver:
Ja det er svært..... stadig! - selvom jeg nu har en tid til den. Synes det er absurd at man skal sidde som sin egen fagperson og læge med alle disse for og imod.. Åh hvor ville jeg ønske at der var en der bare kunne sige "gør det" eller "gør det ikke" - og at denne person helst var en ekspert af en art indenfor dette....
Det der lidt gjorde det for mig, var min venindens meddelelse om at infektionsmedicinerne på riget helt klart anbefaler den, og WHO helt klart enbefaler den.... men føler stadig jeg gambler, og kommer nok til det lige indtil jeg har fået den.
Laura - frustreret, irriteret og forvirret.
"Gør det ikke" 
Ej søde.. det er skide svært at træffe beslutningen. Jeg traf min endelige beslutning for "længe" siden og det er helt klart NEJ. jeg skal IKKE have den. Hellere have Tamiflu liggende klar til kamp, hvis jeg eller nogen tæt på mig skulle blive smittet. Jeg tør ikke risikere de komplikationer der kan være ved vaccinen og eftersom jeg reagerer voldsomt på alm. influenza vaccine har jeg valgt at det simpelthen ikke er værd at tage chancen med denne 
Infektionsmedicinerne på Skejby (som jo er dem der forsker allermest i H1N1 i DK) støtter mig 100% i min beslutning og synes at det er en ligeså fornuftigt, hvis ikke MERE fornuftig, metode jeg har valgt at følge.
De står klar til kamp hvis jeg skulle blive syg og jeg har Tamiflu liggende hjemme så jeg kan starte op når som helst - både hvis jeg er udsat eller hvis jeg er smittet.
Min obstetriker synes også det er fornuftigt ikke at tage imod vaccinen, og min egen læge sagde til mig i går at hun går kan forstå jeg ikke vil tage chancen når den er så uafprøvet. Så jeg er kun blevet bekræftet i at "NEJ TAK" er det rigtige for mig 
Puha, det blev et langt svar
sorry!
Krammer til dig! 
Anmeld