Skriger og vil ikke spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Mathilde

Celina skriger og giver udtryk for at hun er sulten, men når jeg lægger hende til og hun tager ved, slipper hun med det samme og skriger endnu mere Jeg har fået lidt menstruation idag. Kan det være årsagen?

Hun vil ikke tage flaske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mor til Frederic og Freya

meget kan spille ind.

maveknep, ting du har spist som jo også giver udslag i mælken og den lilles mave.

Jeg spiste en gang spinat og sørme om knægten der kun blev ammet, laved grøn i den anden ende.

Anmeld

10. november 2009

SaNiNa

ååh søde det gjorde nicklas osse da jeg ammede fuld ud lige op tl han skulle begynd på grød han virkede rigtig sulten, og alligevel ville han ikke spise. jeg fandt ud af at efter han hvade været rigtig gal så begyndte han at spise satte mig ind i sovværelset så der var så lidt at kigge på og helt stille. nu ammer jeg jo kun 2 gang om dagen og jeg skal være heldig vist der er 3 gang

Håber snart hun vil spise lidt.

Anmeld

10. november 2009

Hellemor

Det kan sagtens være pga menstruation, mælken kan vist godt smage anderledes under menstruationen. Jeg havde samme problem med Christoffer, desværre gik det ud over produktionen, så jeg var nødt til at suplere med erstatning. Efter ca 4 uger var vi gået helt over til flaske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.