TIL GRIN KAN MAN ALTID BLIVE...... 
Nå, men så fik jeg mig da også lige hidset op i dag... Hehe!
Ej men der sidder måske mødre derude som ikke kan se det sjove i det når først de finder ud af det er en joke, fordi de faktisk føler sig stødt over det..... Og som mig, ikke er et hak beder end moren i indlægget! Hehe
Ja, det er en provokation, netop for at åbne lidt op for tankerne omkring, hvad det er for forventninger, vi har til, hvordan den perfekte mor/husmor skal være. Og ikke mindst, hvilke krav vi stiller til os selv.
Og som skrevet, moren er mig selv. Ja, jeg giver nolge gange mine børn hvidt brød, juice, slik med konserveringsmidler, McDonald's-mad, de bliver ikke altid sendt ud og lege i dårligt vejr, de er ikke i bad hver aften om vinteren, jeg bestikker min 4-årige med tyggegummi i bilen for at undgå en scene når jeg henter ham i børnehave, lokker nogle gange én af dem med en lydbog hvis jeg er for træt til at læse 3xgodnathistorie. Men så gør jeg andre ting, der er rigtig gode.
Så summasummarum - "rigtige" mødre gør det på deres egen måde, og det medfører altså nogle gange knap så perfekte løsninger.
Undskylder hvis indlægget har stødt nogen.
Bedste tanker, Karoline
Anmeld