Tid til en billede-runde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

anna-jonas

Vinker skriver:

Ååh sikke mange fantastisk dejlige billeder af jeres skønne unger

Her er lidt af Niklas Emil - Synes han er blevet sværre at tage billeder af fordi han bare vil efter kameraet eller i det hele taget bevæger sig alt for hurtigt

Rikke....................er NE lidt rødlig på toppen??? Sikke nogle fine bisser han har.....................kan slet ikke komme mig over at han er blevet så stor. Flot fyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

anna-jonas

Majastina skriver:

Det er altså nogle skønne unger I har! Af en eller anden grund, så er min maven lige pludselig blevet mindre igen, jeg tror, at det er fordi, jeg har haft alt for meget om ørerne, og har stresset en hel del, men jeg skal nok indhente det igen, men det betyder, at der ikke er noget billede af maven, så I får et af Molly istedet,

Flot vovse..................

Anmeld

11. november 2009

anna-jonas

Milka skriver:

virkelig nogen skønne billeder!!! her lidt fra os, inkl. et af en meget forkølet luca

Griner.....................de Bøtter er da bare for dejlige........

Anmeld

11. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Sidder og svømmer væk i alle de lækre unger..........

1. Ida gnaver i et bæger.

2. Ida ruller lige en tur.

3. Anna aflevere sutterne i postkassen ( vi måtte hente dem ind igen, ved sengetid)

Så SMUKKE pige

Jeg kan nu godt forstå at Anna gerne ville ha´sine sutter ved sengetid

ja hun frøs da hun kom op. Men der var hun også forkølet. Så tror det var derfor. HUn er vandhund i sit flexi men ikke i sit alm. "store" badekar, så skriger hun. Så er spændt på hvordan hun reager når hun skal med i svømmehallen.

ps. var det ikke en opfindsom indpakning

Anmeld

11. november 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Smukke og dejlige børn, det eer helt sikkert

Billed 1: en meget glad Emil
Billed 2: Enmeget alvorlig Emil
Billed 3: Vil hjælpe med at tage billeder
Billed 4. en sort/hvid Emil
Billed 5: Er  oppe at slås med mors fod
Billed 6: Har sat sig oven på mor

Smukke Emil......................med de blå øjne.

Anmeld

11. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Så SMUKKE pige

Jeg kan nu godt forstå at Anna gerne ville ha´sine sutter ved sengetid

ja hun frøs da hun kom op. Men der var hun også forkølet. Så tror det var derfor. HUn er vandhund i sit flexi men ikke i sit alm. "store" badekar, så skriger hun. Så er spændt på hvordan hun reager når hun skal med i svømmehallen.

ps. var det ikke en opfindsom indpakning

Jo, havde nær aldrig fået den pakket op...................den var jo nærmest armeret........................og god detalje med bleerne. *fniser*

Uret er kommet i brug, hos husets unge mand.................og han er glad for det.

Tusind tak, søde Trine.

Hvordan går det med Baloo??

knus Mette

Anmeld

11. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jo, havde nær aldrig fået den pakket op...................den var jo nærmest armeret........................og god detalje med bleerne. *fniser*

Uret er kommet i brug, hos husets unge mand.................og han er glad for det.

Tusind tak, søde Trine.

Hvordan går det med Baloo??

knus Mette

Skønt han kunne bruge det jamen jeg tænkte at det jo ikke skulle rasle rundt i kiks-kassen, og det eneste jeg lige kunne finde der kunne passe deri var bleer.  (Jeg tænkte faktisk at det var godt den ikke skulle sende udenlandsk for så var den sikkert både blevet tjekket af narkohunde osv)

Det var derfor jeg skrev hvor du skulle åbne den. Jeg elsker taaape ved indpakninger

Jamen hun har ikke snottet så meget idag (læs det løb IKKE ud af hende) men hun har stadig den pibe lyd og tager sig nu til begge øre. Men stadig ingen feber og stadig ingen læge der vil se hende og min læge er stadig pist væk.

Men det med ørerne er lidt svært for når hun bliver træt nuller hun dem, og hun har sovet små 2 timer hele dagen.... så hun har været tisse træt hele dagen... Men hun har leget og snakket mere end de andre dage.

Så tror pencillinen og bio-strath er begyndt at virke. (og hun skal til ørelægen næste torsdag og er færdig med pencilin mandag)

Anmeld

11. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Skønt han kunne bruge det jamen jeg tænkte at det jo ikke skulle rasle rundt i kiks-kassen, og det eneste jeg lige kunne finde der kunne passe deri var bleer.  (Jeg tænkte faktisk at det var godt den ikke skulle sende udenlandsk for så var den sikkert både blevet tjekket af narkohunde osv)

Det var derfor jeg skrev hvor du skulle åbne den. Jeg elsker taaape ved indpakninger

Jamen hun har ikke snottet så meget idag (læs det løb IKKE ud af hende) men hun har stadig den pibe lyd og tager sig nu til begge øre. Men stadig ingen feber og stadig ingen læge der vil se hende og min læge er stadig pist væk.

Men det med ørerne er lidt svært for når hun bliver træt nuller hun dem, og hun har sovet små 2 timer hele dagen.... så hun har været tisse træt hele dagen... Men hun har leget og snakket mere end de andre dage.

Så tror pencillinen og bio-strath er begyndt at virke. (og hun skal til ørelægen næste torsdag og er færdig med pencilin mandag)

Åhhhh.............det var godt at høre. Ida nulrer også ører, når hun er træt..................det er lidt sødt.

Rigtig god bedring med hende.

Knus

Anmeld

11. november 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Smukke Emil......................med de blå øjne.

Ja er de ikke skønne. Og han ved det godt, for de øjne de forstår at tigge

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Anna-jonas skriver:

Rikke....................er NE lidt rødlig på toppen??? Sikke nogle fine bisser han har.....................kan slet ikke komme mig over at han er blevet så stor. Flot fyr!

Hihi yeps det er han nemlig, men faktisk er det ikke helt så meget mere som det har været. Han er vores lille guldlok - det blev Morten også kaldt som lille. Han havde nøjagtig samme farve

Ja det vælter bare frem med tænder - Så vidt vi ved har han mindst 10. Det er bare gået stærkt!

Ved du hvad Mette, jeg kan heller ikke selv fatte så stor han er.... der er vidst nogen der har givet ham vækst-fremmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.