Anna-jonas skriver:
Jo, havde nær aldrig fået den pakket op...................den var jo nærmest armeret........................og god detalje med bleerne. *fniser*
Uret er kommet i brug, hos husets unge mand.................og han er glad for det.
Tusind tak, søde Trine.
Hvordan går det med Baloo??
knus Mette
Skønt han kunne bruge det
jamen jeg tænkte at det jo ikke skulle rasle rundt i kiks-kassen, og det eneste jeg lige kunne finde der kunne passe deri var bleer.
(Jeg tænkte faktisk at det var godt den ikke skulle sende udenlandsk for så var den sikkert både blevet tjekket af narkohunde osv)
Det var derfor jeg skrev hvor du skulle åbne den. Jeg elsker taaape ved indpakninger
Jamen hun har ikke snottet så meget idag (læs det løb IKKE ud af hende) men hun har stadig den pibe lyd og tager sig nu til begge øre. Men stadig ingen feber og stadig ingen læge der vil se hende og min læge er stadig pist væk.
Men det med ørerne er lidt svært for når hun bliver træt nuller hun dem, og hun har sovet små 2 timer hele dagen.... så hun har været tisse træt hele dagen... Men hun har leget og snakket mere end de andre dage.
Så tror pencillinen og bio-strath er begyndt at virke. (og hun skal til ørelægen næste torsdag og er færdig med pencilin mandag)
Anmeld