Hold da op en skøn dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2009

TbCp

De sidste 3 mdr. har været kendetegnet ved skrig og skrål fra morgen til eftermiddag.
Har haft et dagplejebarn der slet ikke kunne falde til. Hun var mit første barn og de første 14 dage gik rigtig godt, men da der så pludselig kom flere børn til kunne hun bare slet ikke acceptere at hun ikke havde mig 100% for sig selv.
Så fra hun blev afleveret om morgenen og til hun gik hjem om eftermiddagen var der bare skriiiiiiig!
Jeg var ved at blive sindsyg i hovedet det stresser så meget og jeg var parat til at få hende flyttet.
Men så idag er hun vendt fuldstændig om!!! Aner ikke hvad der er sket. Hun fik en 1/2 times formidagslur, hvilket hun ikke plejer, så måske det er løsningen.
Hun har været glad, har grint helt vildt, har leget og pjattet og bare været en kanon dejlig unge.
Og hvor kan jeg mærke det på mig selv. Har meget mere overskud... ja har faktisk lige stegt en medister så vi havde lidt lunt til middagsmaden når Carsten og jeg skal spise.
Har ikke skældt ret meget ud.
Det har bare været en fantastisk dag.

Carsten arbejder jo hjemmefra og har ind imellem haft noget svært ved at koncentrere sig pga alt det skrigeri. Han kom op mens jeg var ved at putte en af de andre. Det ville normalt føre til at hende pigen stod og skreg og skreg og skreg mens hun bankede hænderne ind i glasdøren ud til haven. Men idag stod hun bare og kiggede ud.
Og Carsten sagde "hvad er der galt med hende? hvorfor skriger hun ikke?"

Fik også lige skrevet en sms til forældrene så de ikke skulle sidde og være bekymrede, det har de været længe og det er jo klart.

Håber virkelig idag var vendepunktet og hun fra nu er er den dejlige tøs jeg har fået lov at se idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mutti2

Det er da sjovt at hun har reageret sådan. Det må da også være svært for de andre børn at se på  Og ikke mindst elendigt for forældrene!!

Krydser  for at hun fortsætter med at være den søde pige  

Jeg tager godt nok hatten af for at du har kunne holde det ud i 3 mdr.

Knus Pernille  

Anmeld

10. november 2009

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er da sjovt at hun har reageret sådan. Det må da også være svært for de andre børn at se på  Og ikke mindst elendigt for forældrene!!

Krydser  for at hun fortsætter med at være den søde pige  

Jeg tager godt nok hatten af for at du har kunne holde det ud i 3 mdr.

Knus Pernille  

Jamen det har jo påvirket allesammen. Nogle dage var der et 4-stemmig skrigekor, hvor de tre af dem kun skreg fordi hun skreg.
Min egen datter er påvirket af det, for hun er her om morgenen når barnet kommer og det er tydeligt at mærke på hende at hun bliver stresset af det.
Og ja forældrene har jo været så kede af det.
De første 14 dage gik som sagt fint. Men efterfølgende... puha nogle måneder. Jeg har forsøgt alt men sidste uge måtte jeg så have en snak med forældrene om det fordi det ikke kunne fortsætte på den måde.
Så jeg håber at det er vores fælles indsats der har gjort en så stor ændring!

Anmeld

10. november 2009

anna-jonas

Fedt, Tina...........................krydser fingre for at hun nu falder til, og bliver en del af gruppen.

Knus Mette

Anmeld

10. november 2009

Vinker

Åååh hvor tiltrængt med sådan en optur

Krydser virkelig finger for at det bare nu er en positiv og glad pige du har istedet for en ret egoisitisk lille pige  Synes det er vildt så lang tid hun har taget om at vende (for det håber jeg det er det der er sket!) men min nabo, som også er dp'er havde også problemer i meeeeget laaaaang tid med et barn (også ca 3 mdr mener jeg) hvor han også bare skreg og hver gang hun gik fra ham gik han helt i braderne. Nu er han den mest glade dreng man kan forestille sig!

Tænk hvor meget et skrigende barn faktisk kan fylde!

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Puha, det har været en hård omgang, og stakkels pige osse da. Hun er jo så lille og forstår jo ikke så meget. Så for jer alle håber jeg det fortsætter.

Måske er hun bare blevet mere træt, fordi der skete noget mere med alle de andre børn, så hun havde brug for den lur. Men håber i hvert fald I har fundet løsningen nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.