De sidste 3 mdr. har været kendetegnet ved skrig og skrål fra morgen til eftermiddag.
Har haft et dagplejebarn der slet ikke kunne falde til. Hun var mit første barn og de første 14 dage gik rigtig godt, men da der så pludselig kom flere børn til kunne hun bare slet ikke acceptere at hun ikke havde mig 100% for sig selv.
Så fra hun blev afleveret om morgenen og til hun gik hjem om eftermiddagen var der bare skriiiiiiig!
Jeg var ved at blive sindsyg i hovedet det stresser så meget og jeg var parat til at få hende flyttet.
Men så idag er hun vendt fuldstændig om!!! Aner ikke hvad der er sket. Hun fik en 1/2 times formidagslur, hvilket hun ikke plejer, så måske det er løsningen.
Hun har været glad, har grint helt vildt, har leget og pjattet og bare været en kanon dejlig unge.
Og hvor kan jeg mærke det på mig selv. Har meget mere overskud... ja har faktisk lige stegt en medister så vi havde lidt lunt til middagsmaden når Carsten og jeg skal spise.
Har ikke skældt ret meget ud.
Det har bare været en fantastisk dag.
Carsten arbejder jo hjemmefra og har ind imellem haft noget svært ved at koncentrere sig pga alt det skrigeri. Han kom op mens jeg var ved at putte en af de andre. Det ville normalt føre til at hende pigen stod og skreg og skreg og skreg mens hun bankede hænderne ind i glasdøren ud til haven. Men idag stod hun bare og kiggede ud.
Og Carsten sagde "hvad er der galt med hende? hvorfor skriger hun ikke?" 
Fik også lige skrevet en sms til forældrene så de ikke skulle sidde og være bekymrede, det har de været længe og det er jo klart.
Håber virkelig idag var vendepunktet og hun fra nu er er den dejlige tøs jeg har fået lov at se idag 
Anmeld