Jeg fortalt jo chefen med det samme at jeg var gravid og spurgte dengang juni måned om jeg igen kunne holde nogle ugers ferie inden barsel, det startede med hele 3 uger, men fordi jeg havde 4 ugers sommerferie blev det til 2 uger. Jeg sagde at der skulle være 2 uger før min barsel og hun spurgte hvornår jeg skulle på barsel og jeg sagde midt jan. 2010. Jeg nævnte det igen i august for der vidste jeg min termin dato præcis, chefens svar var det kan du da godt, det er ikke et problem. Da jeg så her i okt. snakkede med hende om det og at hun endelig havde tid til at kigge på kalenderen og give et svar på hvilken dato jeg holdte ferie fra, det svar ville jeg gerne ha været foruden. Det viser sig at min chef troede at min ferie skulle starte i midt jan, og der var det ikk noget problem, men når du trækker 2 uger fra 22 jan. ja så kommer du for tæt på 1 jan, så jeg fandt ud af efter 4 mdåneder hvor jeg gerne kunne for ferie til at det kan jeg ikk. NEJ HVOR BLEV JEG SUR, tænk hvis jeg havde planlagt noget. Men jeg må ikk da det bliver for hårdt for de andre, men det er da ikk min skyld hun har troet forkert. Så nu har jeg 50 arbejdsdage tilbage istedet for 40.
Men nu kommer det sjove, jeg skal ha 1 uge fri inden min barsel, for jeg har 1 uge tilbage og jeg har 5 feriefridage som HELST skal holdes og ikk udbetales. MEN jeg har ikk fri i nov, og jeg ved at jeg MÅ IKKE får fri i dec. Så jeg gad godt vide hvordan hun vil klare den, hun havde snakket noget om at snakke med sin chef, men nun må vi se.
Jeg har stadigvæk ikke fået afvide om jeg kan få fri d. 30 nov eller om jeg har en fri weekend i dec, hvor jeg skal ha Susanne på besøg og det er selvom hun ved at hun kommer fra Jylland. Hvor svært er det at sige ja eller nej.
Men en god ting er jeg kun har 103 dage tilbage til termin og jeg glæder mig til at se Julius, som er blevet en hel fodboldsspiller i min mave.
Tak hvis I læste med så længe