Besøg af en tiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. november 2009

iln

Kan se der er rigtig mange af jer, der har syge børn eller tigerbesøg pt. så vil da lige melde mig i den gruppe.

Tror Silas er igang med et forsinket 8 ugers tigerspring (han er lidt over 9 uger nu).

Silas er stadig en dejlig nem dreng, men om aftenen når far eller jeg sidder med ham kan han gå fra at ligge og smile og pludre til at stikke i skrig... og jeg mener virkelig skrig! Tårene står ud til alle sider. Det gør bare så ondt i en mors hjerte at se sin lille søn være ked af det og Peter er jo nærmest klar til at køre til vagtlægen. Glæder mig til dette er overstået!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

anna-jonas

Jamen, jeg undskylder..........................for i har vist desværre fået besøg af vores tiger. Vi så halen af ham i forgårs......................og har haft en skøn og glad baby siden. Nu ved vi så, at han var på vej til Silas, for at skabe lidt tigerballade.

Ida.....................jeg tror at Silas siger " jeg er træt, og orker ikke at være i arm mere", når han sådan stikker i skrig og skrål, der om aftenen.

Knus Mette

Anmeld

10. november 2009

iln

Anna-jonas skriver:

Jamen, jeg undskylder..........................for i har vist desværre fået besøg af vores tiger. Vi så halen af ham i forgårs......................og har haft en skøn og glad baby siden. Nu ved vi så, at han var på vej til Silas, for at skabe lidt tigerballade.

Ida.....................jeg tror at Silas siger " jeg er træt, og orker ikke at være i arm mere", når han sådan stikker i skrig og skrål, der om aftenen.

Knus Mette

Vi takker mange gange for tigeren

Vi har prøvet også bare at lade ham ligge for sig selv, da vi har en lille mistanke om at det måske er pga. overstimuli, men han stikker stadig i skrig. Den eneste måde vi kan trøste ham på er at pakke ham ind i dynen og gå rundt med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.