Anonym skriver:
Ja jeg har valgt at være ano da dette enme er ret følsom for mig, og nok er lidt flov over det...
Min datter er ca. 1½ år og er ved at være en stor pige, hun er den dejligeste gladeste lille pige og jeg har som alle andre møder altid været meget tæt med mit barn...
De seneste par dage når jeg har afleverede hende i Dp har hun ikke engang har tid til at vinke farvel til mig og hopper direkte over til Dpéren så snart hun får chancen for det...
Om eftermiddagen når jeg henter bliver hun sur når jeg giver hende tøj på og hvis Dpéren lige går ud af øje syn i et kort øjeblik begynder hun at skrige (dette gør hun jo ikke engang ved mig)
Hun spiser rigtig godt i Dpéren men knap nær så godt her hjemme og nogen gange ingenting (har altid undskyldt det med at hun jo ikke får samme stimuli som hun gør i Dpéren + at der er andre børn hun kan kigge på på samme tid, men ved ikke længer om det holder?)
Men når vi så kommer hjem er der ikke noget, så kommer hun løbende giver knus og mys osv. Til at starte på var jeg glad for at hun ikke længer græd om morgen for så havde jeg jo den idé at hun var tryg ved at jeg kom igen men nu er jeg blevet voldsomt i tvivl måske hun beder kan lide at være deroppe? måske hun ikke er så glad for mig mere?
Håber i vil fortælle hvad i tænker ud fra det jeg skriver, og piger vær søde men ærlig for har det ret svært med dette enme det er ikke sjovt at tænke og føle sådan her, især ikke når mit barn er hele mit liv og hele min verden!
Hej Ano.
Det er ganske normalt!! Sådan opførte min datter sig også omkring 1½ år!! Og så sent som i dag havde hun ikke engang tid til at sige farvel eller give mig et myz!!
Men det bliver bedre. Det er noget andet at være hos DP'eren end hjemme hos moar... Børnene prøver bevist vores grænser af. Alle de ting hvor hun virkeligt bliver gal herhjemme (ved fx. klipning af negle, temperatur måling, smøring af sår, og sågar når hun skal have sin astma medicin...), alle de episoder opfører hun sig som et lille wonderkid når vores DP'er gør det!!!
Derfor ved jeg at det bare er alderen der trykker 
Min datter vil heller ikke spise morgenmad herhjemme.... det er da klart mere hyggeligt for hende at spise sammen med de andre børn 
Dit barn elsker dig uden tvang, og vil altid gøre det.
Så du er slet slet ikke alene om at have et barn der opfører sig sådan
Men jeg kan så hilse og sige at det bliver bedre 
Knus Pernille