Tror desværre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Sofia24

... heller ikke det lykkes for os i denne 2. cyklus!

Har overhovedet ikke nogen symptomer! Da jeg var gravid, fik jeg vildt nasty ømme bryster allerede 5 dage efter ÆL, Det har jeg ikke haft, men til gengæld har jeg haft summen og snurren og stikken i underetagen i flere dage...

Nogen der har haft helt klare symptomer i ên graviditet, og nogle helt andre/ingen symptomer i en efterfølgende graviditet?

Jeg skal først have mens på søndag, men det er jo klart at jeg sammenligner med sidst!

Nu er jeg tømt for luft

Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Joanna

Sofia24 skriver:

... heller ikke det lykkes for os i denne 2. cyklus!

Har overhovedet ikke nogen symptomer! Da jeg var gravid, fik jeg vildt nasty ømme bryster allerede 5 dage efter ÆL, Det har jeg ikke haft, men til gengæld har jeg haft summen og snurren og stikken i underetagen i flere dage...

Nogen der har haft helt klare symptomer i ên graviditet, og nogle helt andre/ingen symptomer i en efterfølgende graviditet?

Jeg skal først have mens på søndag, men det er jo klart at jeg sammenligner med sidst!

Nu er jeg tømt for luft

Sofia

For mig var der meget forskel. Første gang havde jeg ingen symptomer... før noget senere, hvor jeg fik vældigt ømme brystvorter. 

Anden gang var jeg svimmel, havde hovedpine, ondt i maven, kvalme!, osv ! - det var barsk. Men ingen ømme bryster, og jeg har hørt fra andre andengangsgravide at det er udeblevet. Måske når brysterne er brugte, så bliver de ikke så ømme af at blive en smule spændte? *LOL* 

Anmeld

9. november 2009

Sofia24

Joanna skriver:

For mig var der meget forskel. Første gang havde jeg ingen symptomer... før noget senere, hvor jeg fik vældigt ømme brystvorter. 

Anden gang var jeg svimmel, havde hovedpine, ondt i maven, kvalme!, osv ! - det var barsk. Men ingen ømme bryster, og jeg har hørt fra andre andengangsgravide at det er udeblevet. Måske når brysterne er brugte, så bliver de ikke så ømme af at blive en smule spændte? *LOL* 

...brugte og brugte - jeg var gravid i ca 13 uger  

Anmeld

9. november 2009

Joanna

Sofia24 skriver:

...brugte og brugte - jeg var gravid i ca 13 uger  

det vidste jeg ikke - det er jeg ked af. 

Jeg troede, du havde været hele turen igennem - og har brysterne første været mælkebar, så er de bare ikke stramme nok i betrækket til at blive ømme af en smule hormoner.

Jeg er dog stadig overbevist om at forskellige forløb kan give forskellige symptomer - der er også andre faktorer der spiller ind.

Anmeld

10. november 2009

Miss.Sunshine

Bryster kan sagtens blive ømme selvom man har ammet. Og ingen graviditet er ens. Jeg kender flere med 2 og 3 børn, og der har været ømme bryster både ved graviditet nr 2 og 3.

Ingen graviditeter er ens, heller ikke selvom det er samme kvinde og samme mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.