2,5 time med skrig og skrål...puha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2009

NaFe

Jeg ved slet ikke hvad der går af feluca de her dage, hun er heeelt umulig a lægge i seng

Hun skriger lige så snart hun rammer puden i sengen...og så går den ellers bare der ud af...hun rejser sig og står og skriger. Jeg går ind til hende hver 5min. lige så snart jeg kommer ind, rækker hun armene ud efter mig, jeg giver hende et kram, og lægger hende ned, og så går hun ellers helt amok når jeg gør det... I aften tog det så 2,5 time, hun er lige faldet i søvn... Det bare så hårdt når hun græder og græder... får jo dælme selv tåre i øjne når hun står der og skriger på mig....

Jeg ved ik hvorfor hun lige pludselig ik vil sove i sin seng?? Hun har sovet der siden hun var 3 mdr, og det har alrig været et problem a putte hende. Ja hun sover også til middag i sin seng, og ingen problemer der....

har lige lagt to film ind af hende, jeg er ikke selv inde på værelset..hun skriger og vandre rundt i sin seng...

http://www.youtube.com/watch?v=mHt6vCm6tfs

http://www.youtube.com/watch?v=7bvYI-OjOXk

billederne er fra igår vor hun endte med a falde i søvn på sofaen kl 23...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

anna-jonas

Hvad dælen går der af de små damer på NS..............??? Der er også en værre ballade herhjemme og hos Trine og Malucca.

Håber at hun snart "arter" sig igen..................for det er da hårdt, når hun græder så lang tid.

Anmeld

9. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvad jeg lige kan regne ud er Frk. feluca jo ved at være 46-47 uger.

Og der er et tiger spring IGEN ved 46 uger

Spring 7 (46 uger): Rækkefølger

Barnet begynder nu at forstå, at hvis det skal nå et mål, må det gøre tingene i en bestemt rækkefølge. Klodserne skal lægges ovenpå hinanden, den runde klods skal i det runde hul etc.

Børn i denne alder kan godt lide at sætte to ting sammen. Hvor det før kun har formået at splitte ad (vælte et tårn af klodser), vil det nu gerne samle og opbygge.

Det bliver mere præcist i sine handlinger og kan f.eks. grave med en skovl, prøve at sætte en nøgle i nøglehullet, kaste med en bold, hente sine sko etc.

Og det påvirker søvnen

Her kan du se hvornår de ca. er.

http://www.vidunderligeuger.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=35

Anmeld

10. november 2009

TbCp

Når Liva havde sådanne perioder sad jeg altid hos hende til hun faldt i søvn. Tænkte at hun nok havde brug for lidt ekstra tryghed.
Jeg sad bare ved siden af sengen, snakkede ikke til hende eller noget. På den måde gik der måske kun 10-20 min. før hun sov i stedet for 1 time - 1 1/2 time hvor jeg måtte op og ned af trappen 100 gange.

Åh man kan blive helt desperat når de bare skriger

Anmeld

10. november 2009

KWL

Jeg ville helt klart gøre som Tina gjorde. Der er ikke noget værre end at løbe frem og tilbage. Ellers ville jeg putte hende i min seng - tænker også det handler om tryghed. Det er ikke sikkert noget af det virker.

Det er så hårdt når man skal bruge sin aften på det. Man har så meget brug for ro og tid til sig selv.

Håber snart i har ro i det lille hjem igen

KNUS

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Når Emma har haft de ture plejer jeg at gøre som Tina eller Kristine, så jeg ikke ender med selv at blive helt udkørt... Tror nemlig osse det handler mest om tryghed, og når de får den tryghed, så tror jeg osse at man får nemmere børn. Ved det selvfølgelig ikke, men det er min teori...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.