gøre legetøj rent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. november 2009

SHERO

Min mor har lige været her med en kæmpe kasse med dublo klodser, dublo zoo og en masse andet dublo fra da mig og min lillebror var lille...

hvordan pokker gør jeg det ordentlig rent, det har ligget på loftet i 15 år, og trænger voldsomt... har ikke nogen opvaskemaskine, det ville ellers ha' været oplagt...

Nogen ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

sarulee

Hmm har du et badekar, så ku du smide dem der i og bumle dem rundt og så lægge dem til tørre

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Vil også sige badekar eller i en balje under bruseren, og så gør det et par gange så du er sikker på det er helt rent, og så brug sæbe en af gangene

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

Smid det i opvaskeren...

Anmeld

9. november 2009

Honningblomst

Tullen85 skriver:

Min mor har lige været her med en kæmpe kasse med dublo klodser, dublo zoo og en masse andet dublo fra da mig og min lillebror var lille...

hvordan pokker gør jeg det ordentlig rent, det har ligget på loftet i 15 år, og trænger voldsomt... har ikke nogen opvaskemaskine, det ville ellers ha' været oplagt...

Nogen ideer??

I et dynebetræk og så lukke det med snor og i vaskemaskinen..

Anmeld

9. november 2009

SHERO

Er bare bange for hvilke bakterier der kan være på efter så mange år, og ikke helt sikker om det kan fjernes i en balje vand og sæbe... kan jo gemme sig mange steder på sådan nogen klodser...

Anmeld

9. november 2009

SHERO

Eva skriver:

I et dynebetræk og så lukke det med snor og i vaskemaskinen..

Smaaart... :-) Det tror jeg at jeg vil prøve...

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Tullen85 skriver:

Er bare bange for hvilke bakterier der kan være på efter så mange år, og ikke helt sikker om det kan fjernes i en balje vand og sæbe... kan jo gemme sig mange steder på sådan nogen klodser...

Ja det er rigtigt, Eva kommer med et godt forslag, som evt kunne prøves og så se om det er blevet ren af det

Anmeld

9. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Ideen med dybebetræk eller pudebetræk bruger de ihvertfald i de fleste instutioner.

Du kan evt. også skylle dem op i rodalon inden de vaskes, så skulle de gerne være helt fri for bakterier

Anmeld

10. november 2009

vatten

I et pudevår og i vaskemaskinen, men ved MAX 40 grader- taler af erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.