Har du eller naboen kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Honningblomst

http://www.bt.dk/udland/kat-kvalte-baby Så tragisk og det min kære moder altid har advaret om..hold øje med de s**** katte...

tragisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Becks

Åh hvor forfærdeligt

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Har hørt meget om det. Det var en af grundende til vi kom af med vores main coon inden jeg fødte fordi hun var meget påtrængende

Anmeld

9. november 2009

Mor.sander

Jeg har kat og har altid haft kat... Og derfor har jeg også altid været påpasselig med at have net på barnevogen eller sørget for at katten ikke var i det værelse hvor børne sov.

Dyb traktisk historie

Anmeld

9. november 2009

Trolde_mor

Awww hvor frygteligt

Vi har desværre kat - eller min kæreste har. Og frygter virkelig den dag der kommer en lille i huset.

Den ene bliver måske afsat nu, men den anden er den slemmeste De katte skal på intet tidspunkt være alene med den lille, og da de er indekatte, bliver det ikke noget problem udenfor. Og de har slet ikke adgang til det rum der skal være børeneværelse....

Anmeld

9. november 2009

Betina88

Ej .. Hvor er det forfærdeligt ..

Men vi ha' to katte i vores lejlighed , og der er intet sket endnu .. De er så bange for ham , og de ved godt , hvis de prøver på noget , så vanker der .. Men de ha' ikk' prøvet at hoppe op i hans seng ..

Anmeld

9. november 2009

Kaufie

Vi har to kæmpe hankatte - men de kan ikke lide fornemmelsen af net eller regnslag under poterne, så de hopper ikke op på barnevognen - de ligger højst i kurven nedenunder.

Tror virkelig der har været noget galt med katten - de er meget påpasselige med ikke at ligge på noget.

Men dybt tragisk - og jeg er da glad for min søn nu er så stor han kan vende sig, hvis der skulle forvilde sig en dyne eller andet over hovedet på ham.

Mette, glad katteejer

Anmeld

9. november 2009

Miamaja

det er vist det man kan kalde virkeligt tragisk uheldigt. men synes dog ikke det er kattens skyld men mere at man som voksen ikke burde lade et lille barn sove med et hvilken som helst dyr eller  sove udenfor uden opsyn.

jeg ville aldrig laegge mit barn til at sove med et dyr i rummet eller med adgang til rummet.

Anmeld

9. november 2009

vatten

Hvor er det tragisk

Men jeg synes nu hverken man kan give katten eller forældrene skylden. Det er sådan nogle ting, som bare sker, ligesom trafikulykker eller børn, der får børnelåsen op og falder ud af vinduet.

Anmeld

10. november 2009

mariamiss6

Jeg kan kun sige at man skal huske at stramme fluenettet til, så katten ikke vi være deroppe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.