I 7 sind mht. den åndsvage H1N1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

ekzunz

Klara er syg - høj feber, lidt snot og hoste og så har hun generelt ondt.

Hidtil har jeg ikke spekuleret synderligt på H1N1, men dog haft i baghovedet at hun pga. hendes astma og lille vækst er lidt i risikogruppen, men ikke noget jeg har gjort noget aktivt ved.

Mit dilemma går egentligt på hvorvidt jeg skal ringe til lægen - han kan jo alligevel ikke gøre noget, men når nu hun har astma....

Og så bruger vi farmor og farmor til pasning. Men farfar har dårlige lunger, så han er jo også i risikogruppen - og så synes jeg måske ikke vi kan tillade os at sende hende derop, for sæt nu det er H1N1.....

Jeg føler mig virkelig pylret og sensationslysten ved tanken om at ringe til lægen, men samtidig er jeg jo virkelig bekymret....

Hvad dælen skal jeg gøre????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mama3

hejsa

hvis det var mig ville jeg ringe til lægen i morgen man kan aldrig være for forsigitig, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.....

god bedring knus malene

Anmeld

9. november 2009

N&J

Altså lige med denne influenza er udmeldingerne jo forvirrende, så jeg syntes satens man kan ringe tyve gange hvis det er det, jeg var selv ved lægen med Nikita for at få tjekket om det var det hun havde, eller noget andet og det viste je ikke at være det.. men vil da heller være gøre det en ekstra gang bare for at være på den sikre side, især når det gælder børn..

fra Jane

Anmeld

9. november 2009

Fines mor

Znuzke skriver:

Klara er syg - høj feber, lidt snot og hoste og så har hun generelt ondt.

Hidtil har jeg ikke spekuleret synderligt på H1N1, men dog haft i baghovedet at hun pga. hendes astma og lille vækst er lidt i risikogruppen, men ikke noget jeg har gjort noget aktivt ved.

Mit dilemma går egentligt på hvorvidt jeg skal ringe til lægen - han kan jo alligevel ikke gøre noget, men når nu hun har astma....

Og så bruger vi farmor og farmor til pasning. Men farfar har dårlige lunger, så han er jo også i risikogruppen - og så synes jeg måske ikke vi kan tillade os at sende hende derop, for sæt nu det er H1N1.....

Jeg føler mig virkelig pylret og sensationslysten ved tanken om at ringe til lægen, men samtidig er jeg jo virkelig bekymret....

Hvad dælen skal jeg gøre????

Jeg ville ringe..... ingen tvivl om det;-)) Hellere engang formeget som en anden skriver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.