Kan man allerede mærke liv i 12. uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2009

jlp90

eller er det alt for tidligt? Jeg har før været gravid, men havde en MA i uge 12 sidste år i december. Det føles som en telefon der vibrere meget blidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

hc=k

Nej det skulle ikke være muligt, men det kan jo være at du kan værke noget der vokser, men ikke liv desværre

Anmeld

9. november 2009

jlp90

hc=k skriver:

Nej det skulle ikke være muligt, men det kan jo være at du kan værke noget der vokser, men ikke liv desværre

Det føles ikke som ligament smerter for dem har jeg også allerede mærket til. Det er mere en boblende fornemmelse, men det kan da godt være du har ret

Anmeld

9. november 2009

hc=k

jlp90 skriver:

Det føles ikke som ligament smerter for dem har jeg også allerede mærket til. Det er mere en boblende fornemmelse, men det kan da godt være du har ret

Hmm jamen jamen. Det er dit første barn ikke??

Anmeld

9. november 2009

Saaby

Er lidt i tvivl om du er gravid i 12 uge nu, er du det, og du har født før, er der nogen der mærker liv så tidligt. Så det skulle lade sig gøre.

Anmeld

9. november 2009

jlp90

mariannesaaby skriver:

Er lidt i tvivl om du er gravid i 12 uge nu, er du det, og du har født før, er der nogen der mærker liv så tidligt. Så det skulle lade sig gøre.

jeg er i 12. uge nu, men har ikke født før kun haft en MA.

Anmeld

9. november 2009

guggle

Jeg tror sagtens du kan mærke liv i uge 12..... Men det er meget meget tidligt. Jeg har dog her ved min 3. graviditet også mærket liv fra uge 12. Tænkte det samme som dig, men den samme fornemmelse blev tydeligere og tydeligere og nu er det en stor dreng der sparker hårdt og som snart er klar til at møde verden :-)

Anmeld

10. november 2009

frk andreasen

jeg mærkede liv i 12 uge.. er 2 gangs gravid

tanja 21+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.