Ja så er det min tur til at tage stilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Vingummien

til den der dumme vaccination... Suk.

knægten var ved læge i dag og så siger lægen at jeg kann komme og få den imorgen pga min astma og fordi at jeg kun har 35% lunge funktion. Men ved virkelig iikke hvad jeg skal, er for og imod, har hele tiden været mestg i mod, men nu er jeg bare total lost og ved ikke hvad jeg skal vælge.

Nogen der har fået den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

NaFe

hmmm.. Ja jeg har ikke rigtig sat mig så meget ind i den vaccine, for jeg ved jeg ikk skal have den, altså vis jeg fik den tilbudt. Men jeg syntes da du skal læse lidt om den, og så finde ud af og det ville være godt for lige dig a få den... Om der eventuelt er nogen bivirkninger

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

hmmm.. Ja jeg har ikke rigtig sat mig så meget ind i den vaccine, for jeg ved jeg ikk skal have den, altså vis jeg fik den tilbudt. Men jeg syntes da du skal læse lidt om den, og så finde ud af og det ville være godt for lige dig a få den... Om der eventuelt er nogen bivirkninger

Jamen de kender slet ikke til bivirkningerne jo.

Men min mor siger at jeg skal stille det sådan op hvad der er værst for mig at få sygdommen eller at blive vaccineret.

Min læge havde selv fået den unden han havde mærket noget, og min bedstemor har fået uden at blive syg. Men de ved så ikke bivirkningerne på længere sigt heller... Suk

Anmeld

9. november 2009

NaFe

suanne85 skriver:

Jamen de kender slet ikke til bivirkningerne jo.

Men min mor siger at jeg skal stille det sådan op hvad der er værst for mig at få sygdommen eller at blive vaccineret.

Min læge havde selv fået den unden han havde mærket noget, og min bedstemor har fået uden at blive syg. Men de ved så ikke bivirkningerne på længere sigt heller... Suk

hmmmm.. Ja det er jo lidt svært når man ikke ved noget om bivirkningerne... Men altså ved man noget om hvor stor chancen er for a man skulle få det? og vis man skulle få det, vor stor chancen så for a der skulle ske noget virkelig forfærdeligt med en.. Ja som sagt jeg ved ikke rigtig noget om det.

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Feluca09 skriver:

hmmmm.. Ja det er jo lidt svært når man ikke ved noget om bivirkningerne... Men altså ved man noget om hvor stor chancen er for a man skulle få det? og vis man skulle få det, vor stor chancen så for a der skulle ske noget virkelig forfærdeligt med en.. Ja som sagt jeg ved ikke rigtig noget om det.

Ved heller ikke det vilde. Os svært når folk siger forskellige ting om den jo

Anmeld

9. november 2009

Ni-ko-li-ne

mht kviksølv, så får du mere af det i din kost i løbet af en uge end du får i vaccinen....

så skulle der være squalane i vaccinen, og de har mistanke til at det kunne give gigt, men det stof er også i mange skønhedsprodukter :0)

jeg ville ikke tøve hvis jeg var dig, går ud fra at du er vaccineret som barn, og der har du også fået alle de ting...

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

mht kviksølv, så får du mere af det i din kost i løbet af en uge end du får i vaccinen....

så skulle der være squalane i vaccinen, og de har mistanke til at det kunne give gigt, men det stof er også i mange skønhedsprodukter :0)

jeg ville ikke tøve hvis jeg var dig, går ud fra at du er vaccineret som barn, og der har du også fået alle de ting...

ja det skulle jeg gerne være.

Så lige nyderne om at det her i vores kommune sprædte sig hurtigt i børnehaver osv, håber ik Emil får det

Anmeld

9. november 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

ja det skulle jeg gerne være.

Så lige nyderne om at det her i vores kommune sprædte sig hurtigt i børnehaver osv, håber ik Emil får det

jeg ville ikke tvivle :0)

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jeg ville ikke tvivle :0)

Er os bange for nǻle hehe

Men trorr jeg får den, men har det bare skidt over jeg kan få den og Emil ikke må, men sådan skal man selvfølgelig ikke tænke

Anmeld

9. november 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Er os bange for nǻle hehe

Men trorr jeg får den, men har det bare skidt over jeg kan få den og Emil ikke må, men sådan skal man selvfølgelig ikke tænke

det er værst med blodprøver..... føj der er jeg også nervøs :0) men vacciner er ikke slemme, det er en lille tynd nål :=)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.