Så fik han sin 15 mdr vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Vingummien

Den fik Emil  i dag og han har bare været sådan en glad dreng i dag, bare grint hele tiden og givet krammer osv, og jeg tænkte ja det bliver nok ødelagt når lægen har haft fingrene i ham.

Vi kommer derned, lægger godt ud med at diskutere med nogle fjolser i elevatoren om pladsen der, så var lidt irriteret da vii kom derop.

Hvad tror i knægten gør, lægen stikker ham og Emil kigger meget alvorligt på ham og jeg tænker, så nu kommer det... Men hvad gør han, han kigger på lægen og så udbryder Emil bare i et HEHEHEHE til lægen, så lægen grinede og sagde at han vist ikke var i dårlig humør

Så det gik jo smerte frit... indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

frk andreasen

sikke en dygtig lille mand du har der

Anmeld

10. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Ej hvor sejt......

vi skal også afsted til 15 mdr's stik i næste mdr... Sidst skulle han være med til at holde sprøjterne og hjælpe med at trykke vaccinen ned..

sikke seje drenge vi har..

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Ej hvor sejt......

vi skal også afsted til 15 mdr's stik i næste mdr... Sidst skulle han være med til at holde sprøjterne og hjælpe med at trykke vaccinen ned..

sikke seje drenge vi har..

Ej hvor sejt

Anmeld

10. november 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Den fik Emil  i dag og han har bare været sådan en glad dreng i dag, bare grint hele tiden og givet krammer osv, og jeg tænkte ja det bliver nok ødelagt når lægen har haft fingrene i ham.

Vi kommer derned, lægger godt ud med at diskutere med nogle fjolser i elevatoren om pladsen der, så var lidt irriteret da vii kom derop.

Hvad tror i knægten gør, lægen stikker ham og Emil kigger meget alvorligt på ham og jeg tænker, så nu kommer det... Men hvad gør han, han kigger på lægen og så udbryder Emil bare i et HEHEHEHE til lægen, så lægen grinede og sagde at han vist ikke var i dårlig humør

Så det gik jo smerte frit... indtil videre

Hvor er han dygtig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.