15mdr vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Vingummien

Ja, den fik Emil så i dag og han har bare været sådan en glad dreng i dag, bare grint hele tiden og givet krammer osv, og jeg tænkte ja det bliver nok ødelagt når lægen har haft fingrene i ham.

Vi kommer derned, lægger godt ud med at diskutere med nogle fjolser i elevatoren om pladsen der, så var lidt irriteret da vii kom derop.

Hvad tror i knægten gør, lægen stikker ham og Emil kigger meget alvorligt på ham og jeg tænker, så nu kommer det... Men hvad gør han, han kigger på lægen og så udbryder Emil bare i et HEHEHEHE til lægen, så lægen grinede og sagde at han vist ikke var i dårlig humør

Så det gik jo smerte frit... indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Klumpe-dumpe

Dygtige Emil

Anmeld

10. november 2009

lion

Super dygtig Emil.

Cassandra sagde heller ikk et pip da hun blev vaccineret, og hun har ikke "syg" efter hun blev stukket endnu.

Anmeld

10. november 2009

KWL

Altså en fjollet lille dreng Tænk at man kan grine af at blive stukket. Jeg HADER det bare.

Han er godt nok dygtig

KNUS

Anmeld

10. november 2009

Karo

Det lyder da til at være gået rigtigt godt

Håber Marcus reagere på samme måde.

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Kristinewl skriver:

Altså en fjollet lille dreng Tænk at man kan grine af at blive stukket. Jeg HADER det bare.

Han er godt nok dygtig

KNUS

gør jeg også

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

Karo skriver:

Det lyder da til at være gået rigtigt godt

Håber Marcus reagere på samme måde.

Ja er også lidt stolt

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Dejligt. Emma har osse været ligeglad indtil hun fik gipsen af. Hun var jo vågen da den skulle af, og det må have været en uhyggelig oplevelse. Den larm og rystelserne, som hun kunne mærke i benene. Siden har hun ikke været glad for lægen. Nu skriger hun hver gang hun får stetoskopet på brystkassen...

Anmeld

10. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Dejligt. Emma har osse været ligeglad indtil hun fik gipsen af. Hun var jo vågen da den skulle af, og det må have været en uhyggelig oplevelse. Den larm og rystelserne, som hun kunne mærke i benene. Siden har hun ikke været glad for lægen. Nu skriger hun hver gang hun får stetoskopet på brystkassen...

Årh ha hvor træls. er nu heller ikke alt Emil kan lide, med det samme han ser sådan en pind til at kigge i halsen går han helt i selvsving.

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Årh ha hvor træls. er nu heller ikke alt Emil kan lide, med det samme han ser sådan en pind til at kigge i halsen går han helt i selvsving.

Nej men puha da osse. Det kan jeg bare heller ikke fordrage...ens tunge tørrer jo helt ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.