vaskemaskine og tørretumbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej kvinder.

Nogen der kender et sted man kan få nogle gode maskiner til en fornuftig pris? Både vaskemaskine og tørretumbler er ved at stå af, og vi orker ikke hvis det sker lige når lillepigen er kommet til verden.

Kan det betale sig at lease/leje? Nogen der ved det? Eller kender et sted hvor man kan købe nogle gode, billige maskiner - helst energiklasse A eller bedre

Ved jeg er besværlig, for det må intet koste, men skal være "the best of the best"

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

oo

vi lejer vores vaskemaskine hos leasy. jeg har overhovedet ikke undersøgt om det er smart eller ej, men vi er nu en gang sådan, at vi ikke fatter en bjælde når det kommer til hårde hvidevare og så er det rart at man bare kan ringe efter en mand - også selvom "Peter" viste sig at være et af de mest trælse mennesker jeg i mit liv har mødt, da han installerede den!

tørretumbleren har vi fået af min mors mand.

Anmeld

9. november 2009

SHERO

Ville personlig ikke leje, og slet ikke når man kan få maskiner så billigt som kan efterhånden kan. Kig i tilbudaviserne, ved fra mit arbejde at der er SÅ meget konkurrance især på hvidevarer pga internethandel at især de der knald tilbud stort set er indkøbspriser, og man kan altså være rigtig heldig at finde en rigtig billig en... og uden at reklamere for mit arbejde, så er Elgiganten oftest de billigeste!

Kan også godt betale sig at gå ned og i forskellige butikker og få lavet tilbud, og så vidre til en anden. De fleste forhandlere giver mere rabat hvis man har et godt tilbud med fra en af deres konkurrenter. Brug lidt tid på at finde de maskiner i vil have, og så ellers bare rundt til dem der forhandler dem og indhente tilbud, så har i et rigtig godt udgangspunkt til at få den billigeste pris.. :-)

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Caroline86 skriver:

Hej kvinder.

Nogen der kender et sted man kan få nogle gode maskiner til en fornuftig pris? Både vaskemaskine og tørretumbler er ved at stå af, og vi orker ikke hvis det sker lige når lillepigen er kommet til verden.

Kan det betale sig at lease/leje? Nogen der ved det? Eller kender et sted hvor man kan købe nogle gode, billige maskiner - helst energiklasse A eller bedre

Ved jeg er besværlig, for det må intet koste, men skal være "the best of the best"

knus Caroline

Skousen Kan jeg klart anbefale

Anmeld

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg kender een der skal af med både vaskemaskine og tumbler. Hvis det var noget?

Begge dele er i god stand.

Anmeld

9. november 2009

Lise

Vestjysk hvidevarecenter eller Fleggaard.

Anmeld

9. november 2009

Moderator

DatterMalou skriver:

Jeg kender een der skal af med både vaskemaskine og tumbler. Hvis det var noget?

Begge dele er i god stand.

hvad er det for nogen? hvor gamle er de osv?

Vi købte nemlig nogen for 2 år siden som var næsten nye, og det er så dem der er ved at gå i smadder nu

Anmeld

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Caroline86 skriver:

hvad er det for nogen? hvor gamle er de osv?

Vi købte nemlig nogen for 2 år siden som var næsten nye, og det er så dem der er ved at gå i smadder nu

Jeg finder lige ud af mere om det, og så skriver jeg en pb til dig... Okay.?

Anmeld

9. november 2009

Moderator

DatterMalou skriver:

Jeg finder lige ud af mere om det, og så skriver jeg en pb til dig... Okay.?

super

Anmeld

9. november 2009

ekzunz

Du skal ihvertfald kigge dig godt for - og tjekket nettet grundigt for at sammenligne priser.

Vi gik i Skousen og købte en vaskemaskine til kr. 6.999 og skulle hente den dagen efter. Da vi kom hjem googlede jeg lige nr. på vaskemaskinen og fandt den til 3.995 hos Net-Engros.dk

Jeg kunne heldigvis ringe dagen efter og få pengene tilbage hos Skousen, men det var jo ren velvilje fra deres side, jeg havde ikke krav på noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.