Skråstol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Sildensigne

Hejsa

Min dejlig lille datter har lige fået en skråstol. Og min kærste og jeg er blevet i tvivl om hvor længe ad gangen de må sidde der. (altså ikke fordi vi har tænk sig at hun skal sidde i den hele tiden) Men de siger jo at de ikke må sidde i deres autostol mere end 20 ad gangen når de er små. Maja er 3 måneder nu.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Findusinde

Sildensigne skriver:

Hejsa

Min dejlig lille datter har lige fået en skråstol. Og min kærste og jeg er blevet i tvivl om hvor længe ad gangen de må sidde der. (altså ikke fordi vi har tænk sig at hun skal sidde i den hele tiden) Men de siger jo at de ikke må sidde i deres autostol mere end 20 ad gangen når de er små. Maja er 3 måneder nu.

Knus

Jeg lytter lige med her..

Anmeld

9. november 2009

MORJESPERSEN

Jeg ved ikke hvor længe de må,men tror det er ca 15min ad gangen det gjorde vores piger....

Anmeld

9. november 2009

frk andreasen

mener det er max 30 min af gangen..

tanja 21+1

Anmeld

13. november 2009

Sildensigne

Oki.

jeg har faktisk lige læst at de slet ikke har slet godt af sidde i stolen, fordi de bliver passive. Det syntes jeg lyder lidt som noget sludder. Jeg havde Maja med ud og skrælle kartoffler, og hun var da væltig underholdet. Så man skal måske bare gøre det hele med måde

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

Sildensigne skriver:

Oki.

jeg har faktisk lige læst at de slet ikke har slet godt af sidde i stolen, fordi de bliver passive. Det syntes jeg lyder lidt som noget sludder. Jeg havde Maja med ud og skrælle kartoffler, og hun var da væltig underholdet. Så man skal måske bare gøre det hele med måde

de bliver passive hvis de skal sidde der hele dagen lang :0) men ikke fordi man bruger den 30 min...

Anmeld

13. november 2009

Leneur

Sildensigne skriver:

Oki.

Ja min datter gider heller ikke sidde i den hvis hun bare skal sidde og glo, ikke at hun skal og gør det men hun synes det er interessant at komme med ud og se mig gå i bad, være med i køkkenet når jeg laver mad og se på når jeg lægger tøj sammen, eller rydder op og gør rent i de 15-20 min som de kloge siger de max må. Jeg snakker og pludrer jo også med hende imens og hun hygger sig men det giver mig lidt større frihed til at gøre noget nu jeg er alene med hende, så vi er glade for den begge 2 og hun skal sandelig nok sige til når hun ikke gider at sidde i den mere, for der skal ske noget, så hun bliver ihvertfald ikke passiv. 

Anmeld

13. november 2009

Cris

Sildensigne skriver:

Oki.

Sådan har jeg også brugt vores skråstol. Det var faktisk sjovt at rode i køkkenet mens den lille sad og hyggede. Han sad måske en halv time en gang i mellem, da han var så lille. Ellers har jeg lagt en uldtæppe på gulvet og han lå der og han har også hygget meget

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Vidste ikke der var tid på det også

Emil sad der efter behov, hvis en af os skulle i bad og var alene med ham eller skulle lave mad osv. Han sad der aldrig bare for at sidde der, så lå han på legetæppe

Anmeld

13. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sildensigne skriver:

Hejsa

Knus

jeg fik afvide at de var dårlig for deres ryg... og at han sku være 6mdr før han måtte sidde i den også var det 15min af gangen..højst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.