Ja, det startede jo med at Emma blev småforkølet lige inden hun skulle have sin 1 års vaccine. Hun var både snottet og hostede, så vaccinen blev udsat i et par uger efter lægens anbefaling.
Da vi så skulle ned og have vaccinen hostede hun stadig lidt, men da hun ikke havde slim på lungerne fik hun vaccinen, samt en inhalator, da lægen tror hun har astmatisk bronkitis. Hun havde nemlig på det tidspunkt hostet i 3 uger ca. mest om natten.
Et par dage efter vaccinen fik hun pludselig 40 i feber i DP'en, så vi var en tur hos lægen igen. Hun havde halsbetændelse, men det var en virus, så pencillin ville ikke hjælpe.
I nat, kun en uge efter sidste omgang, havde hun 38,8 i feber, og hun sov indtil kl 11.00
. Så jeg ringede til lægen, som bad os komme forbi. Hun har halsbetændelse igen! Måske har det slet ikke været væk??? OG så har hun oveni købet fået lungebetændelse...øv øv, min stakkels lille pige. Kan slet ikke tage det, og slet ikke i disse svineinfluenzatider! Dog sagde lægen at jeg IKKE skulle være nervøs for at det var det...
Håber bare snart min skattepige bliver HELT FRISK igen!!!
Anmeld