Så er Emma syg igen igen... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Bondepigen

Ja, det startede jo med at Emma blev småforkølet lige inden hun skulle have sin 1 års vaccine. Hun var både snottet og hostede, så vaccinen blev udsat i et par uger efter lægens anbefaling.

Da vi så skulle ned og have vaccinen hostede hun stadig lidt, men da hun ikke havde slim på lungerne fik hun vaccinen, samt en inhalator, da lægen tror hun har astmatisk bronkitis. Hun havde nemlig på det tidspunkt hostet i 3 uger ca. mest om natten.

Et par dage efter vaccinen fik hun pludselig 40 i feber i DP'en, så vi var en tur hos lægen igen. Hun havde halsbetændelse, men det var en virus, så pencillin ville ikke hjælpe.

I nat, kun en uge efter sidste omgang, havde hun 38,8 i feber, og hun sov indtil kl 11.00 . Så jeg ringede til lægen, som bad os komme forbi. Hun har halsbetændelse igen! Måske har det slet ikke været væk??? OG så har hun oveni købet fået lungebetændelse...øv øv, min stakkels lille pige. Kan slet ikke tage det, og slet ikke i disse svineinfluenzatider! Dog sagde lægen at jeg IKKE skulle være nervøs for at det var det...

Håber bare snart min skattepige bliver HELT FRISK igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

oo

puha, stakkels Emma og stakkels Emmas mor!! lungebetændelse er noget grimt stads, jeg kan huske min lillebror led utrolig meget af det som barn, og selv idag skal han iklæde sig en bjørn for ikke at blive syg (ja, han ligger fx syg med influenza lige nu).

Jeg håber snart Emma er frisk - HELT frisk - igen

Anmeld

9. november 2009

anna-jonas

Stakkels lille Emma............håber snart hun er på højkant igen.

Knus Mette og Ida.

Anmeld

9. november 2009

NaFe

Puha en omgang... Vor er det synd for lille Emma, og selvfølgelig os jer, det ik sjovt når ens bare er sygt. Håber da virkelig hun snart kan blive helt frisk igen... Så rigtig rigtig go bedring med hende...

kæmpe knus...

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Nårh hvor synd for lille Emma er ikke altid nemt at være lille og have så mange ting på en gang.

Håber snart hun er på højkant igen, Emil har også haft halsvirus, og man føler sig bare magtesløs fordi man ikke kan gøre noget.

god bedring med hende

Anmeld

9. november 2009

Klumpe-dumpe

Åh nej da, bette pus

Er der blevet overvejret at fjerne mandler?

Men nej lungebetændelse er aldrig godt. Jeg døjede selv som barn rigtig meget. havde mindst 10 hen over vinteren.

Rigtig god bedring til skatter-musen.

Anmeld

10. november 2009

KWL

Æv altså - god bedring til prinsessen. Håber hun snart er frisk igen

Anmeld

10. november 2009

Bondepigen

Tak allesammen. Kan mærke hun har det noget bedre i dag. 

Trine (Malucca09): Nej de har ikke snakket om at fjerne mandler, men måske har halsbetændelsen slet ikke været væk...

Håber ikke hun skal døje med lungebetændelser!! Jeg tror ikke jeg selv har haft lungebetændelse, men da jeg var omk. 10 år gammel fik jeg lunge hindebetændelse, det skulle vist være værre.

Min mor siger osse, at jeg var helt blå om læberne, fordi det gjorde så ondt, at jeg ikke turde trække vejret ordenligt. Det føltes som at få en kniv imellem ribbenene. DET husker jeg tydeligt... AV.

Men jeg kunne forestille mig, at det bestemt heller ikke er spor rart at have lungebetændelse... Så jeg håber snart hun er helt ovenpå igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.