Kvalme og opkast 24 timer i døgnet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er ligesom mange andre af jer herinde, rigtig lykkelig - jeer nemlig gravid, og venter mig nemlig nummer 2 til sommer

Desværre er jeg bare plaget EKSTREMT MEGET af opkast, kvalme og hovedpine i denne graviditet. Det står på 24 timer i døgnet, men er specielt slemt om morgenen og formiddagen. Jeg har samtidig fået en super super sart lugtesans, og er ved at brække mig flere gange om dagen. Det kan være cigaretrøg, f.eks. en forældre i den institution hvor jeg arbejder, der lugter af røg når vedkommende kommer ind af døren, det kan være den parfume min kollega har på osv osv. Jeg føler simpelthen ikke at jeg kan holde ud at være nogle steder lige nu! Kan knap nok smøre min datters madpakke, uden at få brækfornemmelser når jeg åbner køleskabet

Er der nogle der har nogle af jer, der har nogle gode råd??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

missKat

Mathildesmor skriver:

Jeg er ligesom mange andre af jer herinde, rigtig lykkelig - jeer nemlig gravid, og venter mig nemlig nummer 2 til sommer

Desværre er jeg bare plaget EKSTREMT MEGET af opkast, kvalme og hovedpine i denne graviditet. Det står på 24 timer i døgnet, men er specielt slemt om morgenen og formiddagen. Jeg har samtidig fået en super super sart lugtesans, og er ved at brække mig flere gange om dagen. Det kan være cigaretrøg, f.eks. en forældre i den institution hvor jeg arbejder, der lugter af røg når vedkommende kommer ind af døren, det kan være den parfume min kollega har på osv osv. Jeg føler simpelthen ikke at jeg kan holde ud at være nogle steder lige nu! Kan knap nok smøre min datters madpakke, uden at få brækfornemmelser når jeg åbner køleskabet

uhh det var ligesom mig 

Jeg fik akupunktur, levede af ristet brød med smør, is kold mælk med lidt nesquick og ingefær udtræk som the.

alt dette tog toppen og da jeg var i uge 14-15, fik jeg livet tilbage igen 

håber du finder en lindring!!! Og stort tillykke med den lille nyindflytter

Anmeld

10. november 2009

brumbasse

Kender det desværre også alt for godt:-(
Har prøvet alt muligt forskelligt, både akupunktur og zoneterapi men nej..

Det der har hjulpet mig mest, er ro og hvile (dvs ej arb) og så har jeg spist hvad jeg har haft lyst til! Kunne i starten godt drikke kaffe men nu kaster jeg op af det, i starten spiste jeg også æbler men nu er mandarinerne favorit;-) Slik er en gennemgående favorit, er fuldstændig ligeglad med hvad folk siger om sukker osv, jeg spiser altså hvad jeg har lyst til / hvad jeg kan holde nede!

Summasumarum, det bedste råd jeg kan gi dig, er at spise hvad du lyster uanset om det er is eller chips eller gulerødder:-)

Anmeld

11. november 2009

Mira0911

Mathildesmor skriver:

Kender det godt... Da jeg ventede Julie, havde jeg også konstant opkast, kvalme, hovedpine havde jeg dog ikke...

Jeg boede ved siden af kummen... Det var så modbydeligt...

Har du prøvet noget akupunktur? Det prøvede jeg, men virkede ikke på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.