Flaske- eller ammebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Jannie Thorup

Jeg er sådan i tvivl.

Jeg har kæmpet en kamp for at få amningen op at køre, da vi jo lå på hospitalet på seperate stuer den første uge af Olivias levetid. Og jeg har kæmpet med en bekymring om ikke at have mælk nok. Og jeg har som mange andre haft frygtelig ondt.

Men smerten erbare blevet ved. Olivia er imorgen to måneder gammel og jeg har stadig frygtelig ondt, både før, under og efter amning. Det smerter ikke kun når huntager fat, men også mens hun spiser. Og efterfølgende har jeg rigtig ondt i hele brystet og det trækker om under armen. Dette fortsætter i rigtig langt tid, næsten til næste amning.

Derfor tænker jeg rigtig meget over, om jeg skal gå over til flaske. Men jeg synes bare det er supersvært at tage den beslutning. Jeg ved jo godt, at det er langt det bedste for min datter at fortsætte med amning, men jeg synes ikke det er superhyggeligt mere. Jeg er bare bange for at jeg giver op for let og at jeg ikke kan give min datter det hun har brug for.

Puha, jeg synes virkelig det er svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

anna-jonas

Jeg vil bare lige citere min sundhedsplejerske..........." Det gode moderskab sidder ikke i brysterne"...........

Mette

Anmeld

9. november 2009

NaFe

Jeg syntes du skal føle efter, om hun er ammebarn eller flaskebarn er jo i  princippet ligegyldigt... Jeg syntes ik det var fedt a amme, og stoppede efter 3 måneder, da jeg begyndte a blive irriteret over det...og det var for mig en lettelse a hun så fik flaske og andre kunne give hende det også. Vis du ikke syntes om det med amningen så syntes jeg da du skulle prøve med lidt flaske... Men ja gør det du føler er bedst... Man er også nødt ti la tænke på sig selv nogen gange...

knus

Anmeld

9. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvis det er kan du jo malke ud og så give Oliva det i flaske?

Jeg har ikke rigtig ammet Malucca, hun kunne ikke finde ud af det. Så i startede malkede jeg ud. (den mdr. vi lå på sygehuset) derefter gik jeg over på mme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.