Skriver lige som anonym, da mennesker jeg kender læser med.
Jeg har meldt en veninde til et program for at hjælpe hende. Hun har været så meget igennem, sygdom hos hendes børn og hende selv, x-mænd der slet ikke har været der for børnene og bare modarbejdet, skolen der insinuerede at min veninde fandt på sygdom hos sine børn for at få opmærksomhed, hun er førtidspensionist og måtte kæmpe det hun nu kunne for det og alle hendes penge går til at få behandling til hendes kronisk syge datter(kommunen giver latterlige 400kr om md.). Hendes søn måtte flytte da han fik job, for alt blev modregnet det min veninde tjener.
Hun har haft så meget modgang og har ikke en chance for at ændre sin livssituation og nu var der en mulighed. Tv statition var vilde med min historie og den relation og historie min veninde og jeg har. har kendt hende i 31 år. De har snakket med mig og filmet og ville bruge os.
Jeg skulle bare lige finde et billede af min veninde. Jeg fik hendes søn til at sende mig et og sendte det og nu er jeg lige blevet ringet op af en rystet ansat på tv-stationen. For det billede kunne de ikke bruge og hvis hun virkelig så sådan ud så ville de ikke lave programmet ..."hun ligner jo en narkoman!!!!!" SÅDAN, smask lige i hovedet på mig...JA, hun er slidt, hun kæmper for at overleve, hun kan ikke tage på og alt går mod hende og derfor fortjener hun den hjælp her. Helt ærligt, hvad havde de regnet med, skal man se godt ud og overskudsagtig for at komme på tv, for at få hjælp. Er almindelige mennesker som kæmper og hvor man kan se det ikke er let, ikke noget der skal vises. "Vi har jo set dig og ved jo godt hun så ikke kan være misbruger" det var svaret da jeg sagde hun fanme ikke engang drikker alkohol.
grrrr. Jeg er tosset og skuffet og ked
Hvad er det lige for en måde. Øv altså. Jeg er godt nok ked og ved slet ikke om jeg ider fortsætte. Hende den "søde" dame nævnte da også lige at min veninde da ville blive ked hvis hun vidste der var sådan et billede. NEJ, han jeg lyst til at råe ned i røret, for hun ser jo sådan ud. Hun vil helt sikkert blive mest ked af at blive dømt på dem måde, fordi hun ser ud som hun gørØV!!!
Nå, måtte bare lige ud med det, da ingen måd evide noget, kan jeg ikke brokke mig til nogen, så det går ud over jer. Sorry.
VH.
Anmeld