Til andre U&H fans ;) hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - HVIS jeg skal købe et ugeblad og hygge mig med, er det helt klart det er ude og hjemme elsker at læse de der historier, nogen af dem tilsniger sig næsten 'En skør skør verden', som der fandtes engang.

MEN så har jeg på det sidste studset over at der står under artiklerne: Se mere på Udeoghjemme.dk

Og så går jeg så derind idag Nice Der er totalt mange flere artikler og uddybning og gamle artikler hehe.

Så det tænkte jeg bare lige jeg ville dele med jer andre. Skabs U&H læsere eller dem ude af skabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

A.

ja jeg elsker ude og hjemme skønt blad

Anmeld

9. november 2009

Lise

Nu kan jeg ikke lade være med at notere mig at der er mange U&H-fans her på siden - ikke mindst på juli 07  Hvad er det med det blad??? Min mor holder det, og har gjort det i mange år, så jeg kigger det igennem en gang imellem, og hvad jeg har bemærket er, at halvdelen af artiklerne handler om død og sygdom. Og der er altid historier om en eller anden psykopat der har slået sin familie, kæreste, whatever ihjel og de er ALTID fra Tyskland eller Østrig. Hvad sker der med det?   

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Nu kan jeg ikke lade være med at notere mig at der er mange U&H-fans her på siden - ikke mindst på juli 07  Hvad er det med det blad??? Min mor holder det, og har gjort det i mange år, så jeg kigger det igennem en gang imellem, og hvad jeg har bemærket er, at halvdelen af artiklerne handler om død og sygdom. Og der er altid historier om en eller anden psykopat der har slået sin familie, kæreste, whatever ihjel og de er ALTID fra Tyskland eller Østrig. Hvad sker der med det?   

For mit eget vedkommende, så kan jeg simpelthen ikke svare på, hvad det er der fænger ved ude og hjemme. Måske fordi det er hverdag. Jeg syntes absolut ikke det kun er død og ulykke, men også historierne om hvordan folk er sluppet ud på den anden side

Noget mange - incl mig selv - tror jeg kender fra vores eget liv.

Jeg er normalt slet ikke til blade, men jeg køber et ude og hjemme hver 3.-4. Så ligger jeg og læser et par sider efter jeg har læst nathistorie for Idun, fordi hun godt kan lide at jeg ligger sammen med hende til hun falder i søvn

Men jeg er ikke sådan en der nødvændigvis behøver de nyeste blade, hver uge jeg kan godt kværne et par stykker,der er brugte

MEN - jeg tror det er de samme mekanismer, der får os til at se 'Børneafdelingen', 'Luksusfælden', 'De unge mødre' osv. Den slags tvprogrammer, er ude og hjemme jo 'bare' en forlængelse af

Også mad... hehe.

Min mor har altid læst Hjemmet. Det syns jeg tilgengæld er MØG KEDELIGT hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.